HeeeYz Lieve Hut! ...
Hier ben ik dan nog 1xtje voor het laatste.... wat niemand misschien had verwacht is gebeurd, we zijn in de mangrove gewoon verder gegaan! ....
Het was er misschien moeilijk en zwaar, maar ik heb het naar mijn zin gehad! ...
Heinz, was mij helaas net voor, maar ik gun het hem van HARTE!!!....
Ik denk dat zowel Nostradamus, Eck, Heinz en misschien ik het ook wel hadden verdiend! ....
Nostra deed het altijd gemiddeld en soms ook erg goed!!.... Hij is 4e geworden en ik vind dat hij daar erg trots op mag zijn! ....Maatje bedankt voor de fijne tijd!! ...
Eck, tja ook echt een maatje, Ik denk zelf dat hij het zonder mij niet gered zou hebben.... De 1e weken in de mangrove waren zwaar, maar ik hielp hem erdoor!! Daarna stond hij helemaal op eigen beentjes en heeft het erg ver weten te schoppen! .... Eck zet em op in de raad!! ...
(en stem verstandig
)
Heinz,.... Tsja de finalist van de mangrove
Goed gedaan hoor, ik weet niet of je een terechte finalist bent, maar dat zullen we zien,,,.... ik gun het je namelijk van HARTE!!! .....
Ik bedoel te zeggen, ik zag dat je, je lijstje wel eens vergeten bent enzo,,... en mij tactisch onderaan zetten tsja
Ik gebgrijp je wel hoor het is en blijft een spelletje!! ....
Zet em op in de finale!! ...
Je kunt het!! ... Ga ervoor
En niet te vergeten Lola he, onze mangrove Queen, lag er helaas snel uit in het nieuwe team, maar heeft het erg goed gedaan!! ...
Ik heb het zelf erg naar m'n zin gehad en zou het spel zo weer spelen.... Ik ben het spel in gegaan zonder iets te weten hoe het ongeveer zou gaan.... Ik heb eigenlijk niet echt tactisch gestemd, wat me misschien de kop het gekost, maar ik heb zoveel nieuwe vrienden gemaakt en het naar m'n zin gehad!! ...
En tsja als laatste.... Ik als klein meisje van 16, heb het toch als 1nige meisje zo ver weten te schoppen hier in de mangrove....!!!!
Ik ben daarom ook erg trots op mezelf, ik ben mezelf gebleven en heb het naar m'n zin gehad!! ...
Iedereen bedankt voor die fijne tijd,,.... en mensen in de finale, maak alles tot een vooral eerlijk en goed eind!!! Xmoix