Welnee joh die ON'ers zijn helemaal geen big happy family, dat is allemaal schijn.
Dat valt bij het eerste probleem zo als een kaartenhuis in elkaar. Ik vind het allemaal een beetje eng overkomen dat team, beetje sekte achtig inderdaad.
Vind er ook nog niemand van leuk, behalve die Koerdische jongen. De rest komt helemaal niet sympathiek over, zeker niet naar de BN'ers. Zou de regie dat een beetje aansporen die enorme rivaliteit en dat minderwaardigheidscomplex dat ze allemaal vertonen? Of zijn ze gewoon zo? Vorig jaar was dat ook al zo met Carlos, Imke en Herold. Die keken ook enorm neer op de BN'ers en leken te kicken op die rivaliteit.
Gwenda is een wolf in schaapskleren. Jan vind ik enorm irritant.
No way dat je met allemaal vreemden op een eiland zit en elkaar allemaal aardig vindt. Dat kan gewoon niet. Gwenda weet het gewoon tot nu toe goed onder controle te houden maar als ze volgende week weer de proef verliest en de tweede ook gaan we wat beleven.
Ik vond het een saaie aflevering weer. Helaas. Zeker de eilandraad. Na het verlies van Noord was het meteen al duidelijk wie er zou gaan. Toine had toch meegedaan aan WIDM? Daar was hij toch erg berekenend enzo?
Als zijn mede-kandidaten dat gezien hebben is dat wellicht een reden dat ze hem eruit gegooid hebben. Ze vertrouwden hem wellicht niet.
Proef was leuk, wel erg zwaar. Belachelijk dat noord de handdoek in de ring gooide. Er kan nog zoveel gebeuren! Die paal kan nog wel tien keer vallen. Onbegrijpelijk.
Jody was erg leuk deze week, over Aisha en Joost maak ik maar geen woorden vuil. Dat zijn ze niet waard.