Deze aflevering was echt op elk vlak waardeloos
Tot nu toe was het een fijn seizoen, maar hoe snel kan iets omslaan.
- Hoe kan je als productie zo'n achterlijke proef selecteren voor zo'n belangrijk moment. Robbe kwam als eerst aan op het strand, door snel te puzzelen en te zwemmen. Hij kiest vervolgens een verkeerde plek om te graven ( wat puur toeval en willekeur is) en vliegt hierdoor bijna uit de expeditie. Deze proef was gewoon puur een loterij.
- Verder word ik nogal moe van Annick. Als je zo verliefd bent op je team en je wilt offeren, ga dan lekker weg. Je speelt om te winnen, niet om een buffer te slepen. Verder was het vrij oneerlijk om je koffer aan Nele aan te bieden, terwijl Luc, Robbe en Chloe ook nog aan het graven waren.
- Tip voor de redactie/ productie. Als je 9 mensen filmt op een ander strand, met een fris voorkomen en 1 persoon op een ander strand met nog de zandkorrels op haar gezicht, dan weten wij wel wie er uit is.
- Tip 2 voor de redactie/ productie. Als je in de promo voor de reclame Annick schreeuwend laat zien met Anton en Fre en hun bandana om of bij zich. Dan weten wij dus al dat die 3 mensen door zijn.
- Jammer dat het ene kamp al een hele lijst klaar heeft liggen om het andere kamp weg te sturen. Ik hoop op een twist want anders gaat het wel heel voorspelbaar worden.
- Lesley mag wel iets minder aangevallen doen. 2 stemmen tegen op 4 eilandraden en ze is gelijk van slag. Gebrek aan reflectie om niet in te zien dat zulk heftig gedrag niet tot weerstand kan leiden.
Hopelijk trekt dit volgende week wel weer bij en ik verwacht nog wel wat vuurwerk de komende tijd.