Ik heb eigenlijk wel genoten van deze aflevering: leuke kandidaten die nu al voor hilarische momenten zorgden,
(maarja hoe konden zij ook weten dat de zee eb en vloed wordt: zelfs aan de andere kant van de wereld? ), mooie beelden, toffe nieuwe wending, korte maar duidelijke voorstellingsfilmpjes en bovendien al meteen een soort complotje.
Ben het wel eens met de uitzendtijd-verdeling die niet helemaal eerlijk lijkt, maar daar zal vast een reden voor zijn
Ik heb in elk geval alweer veel zin in volgende week!
Oh, en wat zeiden Dennis en Nicolette nou aan het begin? Ik weet even niet meer de exacte woorden; maar iets als dat ze veel twisten konden verwachten en nog iets dat ze dubbel herhaalde. Klonk in elk geval spannend en veelbelovend!
EDIT: sorry voor al dat geedit, maar ik weet weer wat ik bedoelde: "Hou vol, hou vol" & "Geef niet op!" Ik snap het enerzijds wel, maar anderzijds: ze waren nog niet eens aangekomen, dus dan kán je niet eens opgeven toch?
Kwam een beetje geforceerd over, dus ben benieuwd of het echt ZO zwaar gaat zijn deze keer; anders dan andere jaren.