Auteur Topic: [Kandidaat] Donny Roelvink  (gelezen 1628 keer)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[Kandidaat] Donny Roelvink
« Gepost op: 1-09-2018, 11:27:22 »
De 21-jarige Donny Roelvink is de zoon van zanger Dries Roelvink en broer van oud-kandidaat Dave Roelvink. Hij maakt deel uit van Kamp Zuid.

Wil je meer weten over Donny klik dan hier
Keep calm and eat chocolates!

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
Re: [Kandidaat] Donny Roelvink
« Reactie #1 Gepost op: 7-09-2018, 06:34:47 »
Leuke jongen tot nu toe. Komt wat liever, bedachtzamer en zachter over dan broer Dave. Die ik overigens ook erg leuk vond. Ze lijken wel echt enorm veel op elkaar hoor, als hij praat is het net alsof je Dave hoort en als ze naast elkaar zitten moet je echt goed kijken om te zien wie wie is.  ::oink::

Dave kwam best ver, ook omdat hij sociaal erg sterk was. Denk dat Donny het ook heel ver gaat schoppen, mits hij kapiteinsduels gaat verliezen en ze hem dat kwalijk nemen.
Denk dat de anderen hem aardig gaan vinden, dan stemmen ze je ook niet zo snel weg.

Ben benieuwd. Denk dat hij minstens de samensmelting haalt.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 7-09-2018, 12:39:34 »
Ik heb hem altijd al sympathieker gevonden dan Dave. En hij is ook leuker om naar te kijken... ::hypocriet::
🜃

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 8-09-2018, 12:42:03 »
Ik vond hem ook oke. Maar het is idd net alsof je zijn broer hoort praten.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #4 Gepost op: 9-09-2018, 09:58:04 »
I'm with Gwenda ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 10-09-2018, 21:28:55 »
Verrassing van de uitzending :D sociaal ook goed, denk dat hij ver komt

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 13-09-2018, 23:22:46 »
Hij viel me deze aflevering wel wat tegen. Hij ging wel erg mee in de negatieve sfeer, terwijl je van de teamcaptain toch wel mag verwachten dat ie dan tenminste mensen probeert te motiveren. Hopelijk kan ie bij het volgende kapiteinsduel zich zelf wel weer oppeppen. Alhoewel er van mij nu eerst wel wat mensen van dat kamp naar huis mogen.  ::)

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #7 Gepost op: 14-09-2018, 07:20:56 »
Mwah ik vind niet dat je van een jochie van 20 kan verwachten dat hij een actieve leidersrol op zich neemt binnen het kamp. Donny is meer gekozen als captain voor de proeven vermoed ik.
En ik ben zelf ook zo hoor, als ik omgeven word door constant geklaag en negatief gedoe word ik daar ook automatisch in meegetrokken. Dat gaat dan vanzelf en dan ga ik ook lopen zwelgen.

Die stoere, oudere mannen wilden de leiding niet nemen omdat ze bang waren voor hun eigen hachje. Dus schoven ze hem naar voren.
Maar dat wil niet zeggen dat je van een jochie van 20 kan verwachten dat hij ook in het kamp de leider gaat spelen en mensen gaat oppeppen.

Hij zette de knop toch ook meteen weer om toen Jody terug kwam met de vruchten en Steven kokos gevonden had?

Toen Corry ging zingen leek hij helemaal weer happy, hij zat zo schattig naar haar te kijken. Denk dat hij bij de volgende proef er gewoon weer staat hoor.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 19-09-2018, 21:42:03 »
Hij zal het goed doen in proeven, maar een echte leider in het kamp is hij niet. Hij had best wat ondersteuning mogen krijgen daar van bijv Corry of Steven, om de boel weer wat op te peppen.

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 20-09-2018, 01:20:05 »
Mooiboy, veel spieren maar een ruggengraat van niks. Geen voorkeur voor.