Doet NikkieTutorials mee aan Expeditie Robinson 2018?
Ze heeft een Instagram stilte van 31 mei tot 10 juni, wat toch best wel lang is voor een populaire vlogger.
Als ze meedoet zal ze waarschijnlijk het niet ver schoppen.
Edit: Rämon, je verwacht dus dat de opnames vanaf eind juni / begin juli zijn begonnen? Toevallig dat wij bijna tegelijkertijd iets posten over Expeditie Robinson
Dennis en Nicolette lijken vanaf 25 juni weg te zijn. Ze zitten nu sowieso middenin de opnames, Dennis poste vanmiddag nog een live op instagram waarbij ze in een soort hutje toch nog de voetbalfinale kijken.
Op 22 juni is Dennis nog in Nederland dus ik schat in dat ze de laatste week van Juni zijn begonnen mer de opnames en die duren bij ER Meestal een maand dus ik verwacht dat ze rond 25 juli wel terugzijn.
Betekent dus dat ze nu middenin de opnames zitten. En Nikkie post gewoon dus die doet niet mee iig.
Bas Muijs zou i.i.g prima kunnen. Ik heb zelf nog niet gezocht ofzo, ik ben meer bezig voor Wie is de Mol maar ik zal zometeen eens rondlijken. Het verschil is dat stiltes bij Robinson vaak wel een zekerheid zijn ivm onmogelijk gebruik maken van telefoon. Bij Wie is de Mol hebben ze tegenwoordig gewoon laptops en tablets mee lol