Eigenlijk zoals Survivor dus
Mwah het zijn wel twee verschillende programma's die beiden hun charmes hebben.
en vooral na laatste seizoen hoeft ER van mij echt geen Survivor te worden, maar dat is iets voor een ander draadje .
Ja geen Dennis en een finale eilandraad ipv proef zijn wensen maar die zie ik niet direct als heel erg realistisch gezien ze meest waarschijnlijk niet gaan veranderen. Dingen waar ik wel voor ben en mogelijkheden bij zie zijn:
- Inderdaad iets meer variatie in de proeven. Afgelopen seizoenen hebben ze laten zien dit wel te kunnen dus hopelijk was dit gewoon een ding van dit seizoen.
- Stemsysteem vind ik best leuk, het enige wat ik terug zou veranderen is dat je geen stemmen mag inzetten. Dat geeft meer kansen op goeie strategische zetten en daardoor is de kans dat er bijna geen stemmen over zijn op het einde ook iets kleiner.
- Idols hebben ze in principe dit seizoen al mee geëxperimenteerd door middel van de gouden munt. Dit werkte goed (Niels-Roeland actie), dus wellicht gaan ze die terug laten komen en er meer mee doen. Zolang ze deze goed doseren is het een leuke toevoeging
.
- Afvallerseiland, ik vind dat ER het best vaak goed aanpakt wat betreft afvallerseilanden en er komen heel veel mooie momenten uit, dus ik ben wel voorstander. Je hebt de mangroven (2004), de rots (2007), de grot (2011) etc. Zoveel leuke concepten.