Ik denk dat Corry of Johnny bij de samensmelting komt.
Wat een stomme edit weer. Ze laten de stem van Laurie zien, en die is op Gwen. Bij de eerste drie stemmen op Gwenda stond haar volledige naam op het briefje. De laatste stem was dus totaal niet spannend meer.
Wat een loodzware proef zeg, pfff. Heel knap van de BN-ers.
Eens met wat Swifty zegt. Ik vond het echt nog een spannende eilandraad, zeker toen we al zagen dat Özgür op Sandra stemde. Maar na de drie stemmen op Gwenda moest die op Gwen nog komen.
Toch wel jammer om Gwenda te zien vertrekken, al had ze wel duidelijk voor veel irritaties gezorgd bij haar kampgenoten. Maar het blijft hard, ze zag het echt niet aankomen, ik had medelijden met 'r.
Lijkt me ook moeilijk voor Jan, die nog vrij goed met Gwenda leek te kunnen opschieten.
Sandra vind ik nog steeds een kandidaat met geweldige humor en Jan heerlijk nuchter en verstandig. Sandra is daarnaast ook actief in het kamp, met koken en zo. En Jan ook met voedsel zoeken. Wat dat betreft zou het een verlies zijn voor kamp onbekend om hen weg te stemmen.
Door Steven ben ik positief verrast, ik vind hem veel leuker en relaxter dan ik hem in andere programma's vond.
Oh, en Corry blijft geweldig.
Zij krijgt het vuur direct aan, I love it.
Ik heb zin in volgende week.