Best gewaagd, zomaar iets van een boom plukken en opeten
Ik had eerst een uur of wat gewacht, om te kijken of Jody geen diarree zou krijgen of zo
Er moet inderdaad in het kamp iets mee hebben gespeeld tov Toine. Ik denk wel dat ze in deze fase sfeer in het kamp (humorvolle Johnny) belangrijker vinden dan tactiek. Te vroeg beginnen over bondjes is niet handig. Al vrij vroeg in de uitzending begon Toine daarmee toch?
Corry en Steven met die ladder, goed zeg! En Jody ook, gewoon niet zeiken maar eten regelen. Aisha en Joost leken een vuursteen te eisen van de productie. Als ze hem echt niet terugvinden zullen ze over een paar dagen of bij het husselen van de kampen wel wat krijgen, maar niet de eerste dag. Hoezo 'ik heb echt warm eten nodig'. Verwend nest.
Loiza heeft duidelijk een vechtersmentaliteit. Net als Gregory, gewoon nooit opgeven. Dat gaat hen nog ver brengen. Ongelooflijk dat Tony gewoon riep dat ze konden stoppen. Ik zou twijfelen aan zijn leiderschap, zou hij bij een captainsproef ook zomaar opgeven? Dan stuur je als team toch liever Gregory bijv?