De Dominique-Robin kwestie, ik vond het ook gek dat ze niet hoefden te battelen. Ik zou niet weten waar ze heen willen met de productie. Maar ondertussen heeft Robin gewoon een aflevering immuniteit.
Maar even: Dominique die de proef won
En even: Gregory
slimste kandidaat ooit.
Ik ben het echt wel eens met wat hier wordt gezegd. Die praatjes bij de eilandraad, het helpen van Nicolette, allemaal afschaffen.
Wel minder tactisch van Laurie, Ozzy en Jan om niet op Gregory te stemmen. Of in elk geval er aan te denken. Het was logisch dat Dominique op Greg zou stemmen en daarnaast had Greg een zwarte stem. Waarom willen ze dan met z’n drieën twaalf stemmen inzetten als je er ook 2 gratis kan krijgen?
En Ozzy had zelf ook wel door dat hij er uit was gegaan als hij zichzelf niet had ‘opgeofferd’. Maar hij had dus niet gelogen en het was een miscommunicatie en hij wilde de eer aan zichzelf houden.
Maar Dennis en Nicolette die dan gaan lopen zeuren als hij er al uit is. ‘Ga je er dan geen spijt van krijgen?’ ‘Nee’ ‘Maar ga je er dan geen spijt van krijgen?’ ‘Nee’ ‘Maar ga je... er dan geen spijt van krijgen?’
En Dennis die teleurgesteld doet
Dat was even wat ik kwijt moest