Inderdaad een erg leuk seizoen, misschien nog wel leuker dan het vorige. En Soundos gaat hem nu ook echt winnen, ik voel het
Serieus? Ik vond het echt het zwakste seizoen in jaren. Heb me amper vermaakt met de kandidaten.
Vond er weinig leuks bij zitten dit jaar. Ja Kaj en Niels maar die waren amper in beeld toen ze op finalisten eiland kwamen.
Ben tijdens heel veel afleveringen gaan appen of wat anders gaan doen omdat er zo weinig gebeurde. Viel af en toe bijna in slaap. Gelukkig hadden we nog een heftig ruzietje maar voor mij was het kalf toen al verdronken.
Dat Soundos in de finale zit en Niels niet is wel het absolute dieptepunt van deze expeditie. Niet dat ik haar niet mag maar ik vind haar geen finalist en helemaal geen Robinson en Niels wel. Als hij normaal had gegeten en niet zo zwak was had hij die puzzel eerder gezien.
Niels had zijn dag niet, maar als je niets gegeten heb zijn drie proeven op een dag ook teveel van het goede. Toen hij die 2e verloor wist ik dat hij de derde nooit zou gaan winnen.
Denk dat ze ze expres wat minder eten gegeven hebben op finalisten eiland om de overige kandidaten nog een kans te geven bij de halve finale, en dat heeft gewerkt. Wat zag Niels er eng uit zeg, hij leek meer een spook dan een mens.
Denk dat Kaj baalde als een stekker dat Carlos er nog bij kwam, die had liever alleen tegen Soundos gestreden natuurlijk. Desondanks vond ik dat hij erg lief was voor haar en er goed op reageerde. Ik had het Shelly meer gegund dan Soundos trouwens. Ze heeft het prima gedaan na de samensmelting maar ik gun haar de winst gewoon niet.
Ze is geen Robinson. Kaj en Carlos komen er meer voor in aanmerking. Niels was het qua overleven het meest, maar die wordt het helaas niet. Dat is voor mij bijna net zo teleurstellend als dat JayJay de finale misliep dankzij Thomas Dekker vorig jaar. Dat vond ik ook zo oneerlijk.
Denk dat Kaj of Carlos gaat winnen maar dit seizoen kennende zal het wel Soundos worden. Ik hoop op Kaj, want ik gun het Carlos met zijn zure kop eigenlijk ook niet. Vind dat zo geen leuke gozer.