Kijken jullie trouwens echt naar dat eilandpraat? Ik meestal niet.
Zouden Kaj en Niels volgende week het ultieme duel moeten strijden en dat een van hen naar huis gaat en de ander naar de halve finale? Ik hoop het niet, dan was het beter geweest dat Carlos die proef had gewonnen gisteren en Niels al in de halve finale zat. Zou het zo sneu vinden voor een van hen als de verliezer nu naar huis zou moeten en iemand als Soundos er wil in zou komen ( no offense ). Vond het wel een slimme tactiek van Niels om te wachten tot Carlos zou gaan en daarna pas zelf de fakkel aan te steken zodat er grote kans is dat je er dichter bij zit.
Maar wat was Niels verzwakt zeg!
Schrok er echt van.
Geef Kaj betere kansen als ze tegenover elkaar komen te staan. Vrij saaie aflevering verder, de proef met de hamsterbal vond ik wel geinig. Die andere was ronduit gemeen.
Carlos is wel een beetje hypocriet trouwens, wil altijd tegen de sterkste en pakt dan de verzwakte Niels terwijl Kaj daar al de hele tijd zit. Snap wel dat je graag wil winnen maar ik begreep wel waarom Niels er best van baalde.
Het kwam wel een beetje schijnheilig over. Dat had ik met Herold ook, Carlos wilde toch met de sterkste naar de finale, maar wel zo gedreven om Herold eruit te werken ( en niet Roeland die letterlijk verantwoordelijk was voor Imke's exit! ).
Nee Carlos heeft voor mij een beetje afgedaan. Vind het een beetje zo'n politiek correct heilig boontje. Hij komt niet echt over. Dat gevoel had ik met Imke ook een beetje. Soundos, Kaj, Niels en Shelly lijken me allemaal gewoon zichzelf te zijn.
Het lijkt me trouwens dat er wel hele gekke dingen moeten gebeuren wil er niet een van die drie jongens gaan winnen. Denk dat Kaj momenteel de beste kaarten in handen heeft, gevolgd door Carlos. Niels lijkt momenteel de zwakste maar heeft in proeven ook een soort aan knopje waardoor hij toch altijd vlamt.