Auteur Topic: Aflevering 12 - 23 november  (gelezen 8705 keer)

Offline Supermol1994

• Forumlid
Re: Aflevering 12 - 23 november
« Reactie #40 Gepost op: 24-11-2017, 23:27:30 »
Zou Shelly volgende week haar 2 stemmen inzetten om Carlos eruit te spelen? Aan een stem overhouden voor de laatste eilandraad (bijvoorbeeld door samen op Herold/Roeland te stemmen) heeft ze toch niks...

Maar als ze dat doet kan het zo zijn dat er op de laatste eilandraad niemand nog stemmen heeft

Na die ruzie in de preview voor volgende week denk ik eerder dat Shelly op Roeland gaat stemmen.

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12 - 23 november
« Reactie #41 Gepost op: 30-11-2017, 19:30:36 »
Ik was vorige week tot vandaag in Barcelona. Dus snel terug gekeken. Ik snapte Carlos zijn verontwaardiging wel. Want Herold is inderdaad eeuwig tweede na Niels (en enkele keer Kaj of Shelly) dan knikker je hem toch als aangeschoten wild eruit? Gelijk aan wat Shelly Ich telkens voorneemt.

Ik hoop dat Shelly tot inkeer komt en Roeland er vierkant uit knalt met hulp van Carlos. Week erop Soundos eruit, dan Herold. Kunnen Carlos en Shelly het onderling uitmaken verder
 Een soort van Imke/Carlos bondje V2 zo je wilt.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan