Aangezien het weer zo'n hangproef is durf ik zowaar mijn geld wel op Shelly te zetten voor de winst.
Hoop dat Herold niet wint. Waarom is die man er nog steeds? Dat vraag ik me bij Roeland ook constant af. Wat een enorme engerd is dat. Brrrr. Blij te zien dat de ware aard volgende week nog meer naar buiten komt. Maar ik had hem liever naar huis zien gaan gisteren. Heel jammer dat Danny weg is, zeker gezien zijn aantal stemmen.
Maar vond het ook gewoon een leuke gozer. Wel super dom dat hij gaat hangen aan die arm bij de proef. Respect voor Niels die het hoofd koelt hielt en als een soort aapje over die baan vloog. Onmenselijk toch? Met maar een arm? Held!
Fijn dat hij Carlos uitdaagde en niet Kaj, denk dat hij daar liever met Kaj zit dan met Carlos. Leuk dat ze weer samen zijn. Voor mij zit er nu op het normale eiland niemand meer die ik leuk vind dus ik moet het van finalisten eiland hebben. Wat heeft die Carlos zichzelf voor gek gezet gisteren zeg. Niet normaal. Stel je niet zo aan man. Leuk voor hun partners om te zien dit. Nee die is echt enorm gedaald in mijn waardering gisteren.