Auteur Topic: Aflevering 11 - 16 november  (gelezen 10020 keer)

Offline Mollenmania

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11 - 16 november
« Reactie #40 Gepost op: 17-11-2017, 02:35:46 »
Roeland is gewoon erg kinderachtig met zn wreken. Nare man

Klopt, nu kan Niels mooi Roeland weg stemmen volgende ronde ;D

Maar Niels wint immuniteit en daagt Kaj uit en Kaj verliest. Nou dan moet Kaj Roeland er maar uitstemmen :)

Offline Rogue

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
« Reactie #41 Gepost op: 17-11-2017, 08:32:44 »
Ach die Imke toch.
Waarom ga je meedoen als je niet tegen het tactische spel kan? Ze heeft zich wel erg slecht voorbereid vind ik. Als Robinson fan weet je toch dat het na de samensmelting puur tactisch gaat zijn? Ik snap het echt niet. Roeland liegt en bedriegt al weken alles bij elkaar en zij is echt zo dom dat ze hem geloofd als hij zegt dat hij op het graf van zijn moeder, nooit op haar zal stemmen? Tja dan vraag je er ook wel een beetje om.

Van mij had Roeland weg gemogen maar Imke vind ik ook prima.  ::zwaai::
Volgende week Roeland eruit svp. Naar menneke is dat. En ja hij mag Niels best wel dankbaar zijn dat hij er nog in zit. Maar hij gooit hem zo volgende week onder de bus als Niels de proef niet wint hoor, dan manipuleert hij iedereen zo dat ze allemaal op Niels gaan omdat hij zo sterk is. Als Niels de proef niet wint zal hij al zijn stemmen in moeten zetten om er niet uit te vliegen vrees ik.
Soundos is wel bijna leeg gespeeld met haar stemmen en Roeland gelukkig ook. En Niels heeft hem door, dus ik hoop dat hij iedereen de ogen nu eens gaat openen. Voor het tv drama is het leuk dat Niels weer tussen de mensen zit. Dat is zo niet zijn ding.  ;D

Ik heb het idee dat ze de proeven op finalisten eiland aanpassen aan wie er komt. Shelly had een puzzel, Carlos iets fysiek waar hij grote kans had om te winnen. Niels had eigenlijk van tevoren al amper een kans.

De proef met het draaien vond ik wat saai. Oh en Soundos is duidelijk expres de proeven aan het saboteren om buiten schot te blijven. Eerst geloofde ik daar niet zo in, maar nu word ik wat meer paranoia.  ::pinokkio::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Spiegelbeeld

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 17-11-2017, 10:07:22 »
Wat een aflevering weer!

Imke eruit dat is toch wel erg jammer, leuk meisje, sportief, sociaal en een echte Robinson. Toch wel slechte en rancuneuze actie van Roeland.
De proef was erg spectaculair om te zien.

De finale wordt toch wel een 3 mannen spel met Kaj, Niels en Carlos, waarbij de laatste mijn favouriet is.
En tussen alles door blijft Soundos de ster van het seizoen, wat voegt zij toch iets leuks en ongrijpbaars toe.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #43 Gepost op: 17-11-2017, 11:27:44 »
Roeland liegt en bedriegt al weken alles bij elkaar en zij is echt zo dom dat ze hem geloofd als hij zegt dat hij op het graf van zijn moeder, nooit op haar zal stemmen? Tja dan vraag je er ook wel een beetje om.
Nouja er werden nu ook wel weer zoveel stemmen ingezet dat zelfs al had ze het niet gelooft dan was ze nog steeds best kansloos geweest. Dan had ze ook zichzelf moeten leegspelen.

Citaat
Soundos is wel bijna leeg gespeeld met haar stemmen en Roeland gelukkig ook. En Niels heeft hem door, dus ik hoop dat hij iedereen de ogen nu eens gaat openen. Voor het tv drama is het leuk dat Niels weer tussen de mensen zit. Dat is zo niet zijn ding.  ;D
Ja mijn hoop is dat Herold de proef wint zodat Niels Roeland kan naaien.

Citaat
Ik heb het idee dat ze de proeven op finalisten eiland aanpassen aan wie er komt. Shelly had een puzzel, Carlos iets fysiek waar hij grote kans had om te winnen. Niels had eigenlijk van tevoren al amper een kans.
Is wel een beetje erg paranoia...

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Juulx1

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 17-11-2017, 11:38:28 »
Mooie aflevering. Goede proef, sterk tactisch spel. Jammer van Imke, had haar graag in de finale gezien.

Hoop wel dat Kay, Niels en Carlos dan naar de finale gaan, want een finale met Roeland en Soundos lijkt me niet zo interessant om te zien  :P

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 17-11-2017, 12:22:18 »
Hoeveel stemmen hebben ze allemaal nog? Roeland en Soundos ieder 1? Herold 0. Danny en Shelly drie. Carlos 4? Niels 5. Kaj 6. Klopt dat zon beetje?
Keep calm and eat chocolates!

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #46 Gepost op: 17-11-2017, 12:25:43 »
een finale met Roeland en Soundos lijkt me niet zo interessant om te zien  :P
Oh jawel, dat levert vast mooie tv op. Soundos en Roeland die denken waarschijnlijk zelfs dat Dennis en Nicolette gevaarlijke spelers zijn en om wraak te nemen stemmen zij dan eerst de presentatoren weg nog voor ze finaleproef kunnen uitleggen ;D

Offline Wulsie

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 17-11-2017, 13:11:10 »
Er zijn weer wat gegadigden voor ExpeditieRobinson 2018: Heroes vs Villains.

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 17-11-2017, 13:12:10 »
Hoeveel stemmen hebben ze allemaal nog? Roeland en Soundos ieder 1? Herold 0. Danny en Shelly drie. Carlos 4? Niels 5. Kaj 6. Klopt dat zon beetje?

Geen idee! Best jammer dat ze dat niet ergens laten zien. Kaj heeft er iig 7 (6 + 1 extra van de landingsproef)

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 18-11-2017, 00:29:02 »
Soundos en Roeland  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Ik vind het niet erg dat Imke er uit ligt. Heel goed gespeeld van Soundos en Roeland.
Hoezo goed gespeeld? Al die stemmen kwijt en Herold (de sterkere) er nog in. Ik snap er geen drol van.

Wij moesten trouwens wel erg lachen om Soundos’ motivatie, dat Imke alles zo persoonlijk nam. Soundos heeft alles persoonlijk nemen ongeveer op haar voorhoofd gegraveerd staan  ::rofl::

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 18-11-2017, 00:42:02 »
Maar ER gaat sinds het begin  al vooral om wie het beste sociale spelletje speelt en sinds het wangedrocht van de eindproef is ingevoerd vooral om wie het meest tactisch speelt. Daar stel je je dan toch op in als je mee gaat doen? Dan kun je wel in je eentje idealistisch gaan zijn dat is prima, maar als het goed is weet je dat de rest niet zo idealistisch is. En dat je met idealisme alleen niet gaat winnen.
Ze verwijt dat toch niemand? Ze wilde zelf niet zo spelen, maar kwam daar dus op terug en zorgde dat Anouk eruit vloog. Het is Roeland die daar ineens heel raar over deed. Tactisch spelen mag, maar kennelijk niet als het je maatjes treft? Als het over hypocriet gaat, dát is hypocriet. Ik vind Shelly met haar ‘wat IS dit!?’-houding tijdens eilandraden  veel naïever overkomen steeds.
« Laatst bewerkt op: 18-11-2017, 00:45:28 door Starry Night »

Offline Supermol1994

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 18-11-2017, 02:14:49 »

Klopt niet helemaal. Ik heb het een beetje bijgehouden en kom uit op het volgende:

Kaj 7
Niels 6
Danny 5
Carlos 4
Shelly 3
Soundos 1 of 0
Roeland 1 of 0 (samen met Soundos 7 van hun 8 stemmen op Imke ingezet. Eén van beide heeft dus nog een stem over.)
Herold 0

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #52 Gepost op: 18-11-2017, 08:52:21 »
Nouja er werden nu ook wel weer zoveel stemmen ingezet dat zelfs al had ze het niet gelooft dan was ze nog steeds best kansloos geweest. Dan had ze ook zichzelf moeten leegspelen.
Ja mijn hoop is dat Herold de proef wint zodat Niels Roeland kan naaien.
Is wel een beetje erg paranoia...

Haha ik ben ook paranoia, maar ik ben niet de enige die dat dacht hoor, op meerdere fora en in mijn omgeving dachten mensen dat ook. Het doet er verder ook weinig toe. Wat ik trouwens wel erg jammer vond was dat ze Kaj zijn reactie oversloegen over het feit dat het Danny was die Anouk tactisch een hak gezet had. Ik nam aan dat ze het daarover gingen hebben maar als dat al zo was hebben we het niet gezien. Zonde.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Mol2024

• Forumlid
  • Niets is wat het lijkt
« Reactie #53 Gepost op: 20-11-2017, 00:27:08 »
Opvallend dat Expeditie Robinson sinds de BN'er versie wel vaak wordt gedomineerd door vrouwen.
Dit jaar lijkt de kans op een mannelijke winnaar toch echt het grootst. nog 6 mannen en 2 vrouwen over, waaronder Soundos die ik echt niet zie winnen en Shelly eigenlijk ook niet. Met Carlos, Kaj, Niels en Herold ook nog hele fysiek sterke mannen in huis. En onderschat de smerige spellen van Roeland niet. Ik gok op een mannen finale met Niels of Carlos als winnaar.

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 20-11-2017, 16:50:28 »
Tja nu hebben telkens 3 spelers immuniteit, dat vind ik te veel. 1 op finalisteneiland is genoeg. Niels zal de proef wel winnen en wie gaat er dan uit? Ik hoop Roeland.

Offline putyourHANSup!

• Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
« Reactie #55 Gepost op: 20-11-2017, 21:10:04 »
Ach die Imke toch.
Waarom ga je meedoen als je niet tegen het tactische spel kan? Ze heeft zich wel erg slecht voorbereid vind ik. Als Robinson fan weet je toch dat het na de samensmelting puur tactisch gaat zijn? Ik snap het echt niet. Roeland liegt en bedriegt al weken alles bij elkaar en zij is echt zo dom dat ze hem geloofd als hij zegt dat hij op het graf van zijn moeder, nooit op haar zal stemmen? Tja dan vraag je er ook wel een beetje om.
Robinson is niet alleen tactisch spel, maar ook overleven op een eiland, proeven doen, functioneren in een groep mensen die je niet kent. Dus als je niet van tactisch spel houdt, blijven er genoeg redenen over om alsnog mee te doen aan Robinson. Ze wist vast wel dat het een groot onderdeel van het spel is, complotjes smeden en afspraken niet nakomen, maar als dat dan daadwerkelijk ook zo is, hoeft ze er niet per se volop aan mee te doen en kan ze er alsnog 'teleurgesteld' in zijn en proberen om zonder list en bedrog ver te komen. Als tactisch gemene plannen bedenken niet haar manier van spelen is, oké, prima dan. Dat maakt je in mijn ogen juist een mooi mens. Als je zweert op het graf van je moeder en vervolgens iemand alsnog een dolk in de rug steekt, dan vind ik persoonlijk dat je echt te ver gaat. Dat kun je naar mijn mening niet meer wegwuiven met 'dat is het spel' en ik snap dat Imke dat niet direct doorhad. Maar dat is mijn mening. ;)