Ach die Imke toch.
Waarom ga je meedoen als je niet tegen het tactische spel kan? Ze heeft zich wel erg slecht voorbereid vind ik. Als Robinson fan weet je toch dat het na de samensmelting puur tactisch gaat zijn? Ik snap het echt niet. Roeland liegt en bedriegt al weken alles bij elkaar en zij is echt zo dom dat ze hem geloofd als hij zegt dat hij op het graf van zijn moeder, nooit op haar zal stemmen? Tja dan vraag je er ook wel een beetje om.
Van mij had Roeland weg gemogen maar Imke vind ik ook prima.
Volgende week Roeland eruit svp. Naar menneke is dat. En ja hij mag Niels best wel dankbaar zijn dat hij er nog in zit. Maar hij gooit hem zo volgende week onder de bus als Niels de proef niet wint hoor, dan manipuleert hij iedereen zo dat ze allemaal op Niels gaan omdat hij zo sterk is. Als Niels de proef niet wint zal hij al zijn stemmen in moeten zetten om er niet uit te vliegen vrees ik.
Soundos is wel bijna leeg gespeeld met haar stemmen en Roeland gelukkig ook. En Niels heeft hem door, dus ik hoop dat hij iedereen de ogen nu eens gaat openen. Voor het tv drama is het leuk dat Niels weer tussen de mensen zit. Dat is zo niet zijn ding.
Ik heb het idee dat ze de proeven op finalisten eiland aanpassen aan wie er komt. Shelly had een puzzel, Carlos iets fysiek waar hij grote kans had om te winnen. Niels had eigenlijk van tevoren al amper een kans.
De proef met het draaien vond ik wat saai. Oh en Soundos is duidelijk expres de proeven aan het saboteren om buiten schot te blijven. Eerst geloofde ik daar niet zo in, maar nu word ik wat meer paranoia.