Auteur Topic: Aflevering 9 - 2 november  (gelezen 7236 keer)

Offline Rogue

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 9 - 2 november
« Reactie #20 Gepost op: 2-11-2017, 23:45:43 »
Volgens mij heeft Kaj nog niks extra in gezet. Was niet nodig voor hem.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Supermol1994

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 3-11-2017, 00:05:17 »
Dat dacht ik idd ook. Maar aangezien er bij hem vandaag niet in beeld stond hoeveel stemmen hij heeft twijfelde ik. Waarschijnlijk stond het er niet omdat hij toch niet naar de eilandraad hoefde.

Offline Rikkeltje

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 3-11-2017, 01:38:20 »
Beetje jammer,zoveel extra stemmen. Daar kun je je als sterke speler nooit tegen wapenen en daarmee wordt het wel een loterij. Niet dat ik Marieke nu zo'n sterke speler vond, maar toch. En ex-militair Herold: getuige zijn tactisch inzicht denk ik niet dat hij het verder dan korporaal heeft geschopt. Maar goed, hij is wel een rondje verder.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #23 Gepost op: 3-11-2017, 08:54:12 »
Jammer van Marieke, ik vond het toch een leuke kandidate. Maar tactisch slim gespeeld van Soundos, niet van Herold.
Maar saai was het wel gisteren. En moeten we nog een week kijken en luisteren naar Soundos ::niet-ok:: Jammer dat Herold niet gewoon samen met Imke en Carlos op Soundos had gestemd...
Ich bin ein Bärliner!

Offline hrvdg7

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #24 Gepost op: 3-11-2017, 11:58:45 »
Goed dat Marieke eruit ligt. Ik hoop dat de onbekenden het wel wat slimmer gaan spelen. Ik denk dat Carlos volgende week exit gaat als hij niet immuniteit krijgt. Misschien een bondje smeden.

Offline Sven.

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 3-11-2017, 14:39:19 »
Ik denk dat er een bondje Imke/Carlos/Anouk/Shelly aan zit te komen. ::tandpastasmiley::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline B&W

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 3-11-2017, 17:03:04 »
Ik heb ZO'N ONTZETTENDE hekel overgehouden aan Herold. Super dom om al je stemmen in te zetten. Veranderd terug dus naar stomste persoon van het seizoen ::niet-ok:: ::niet-ok::

En ik ga Marieke echt missen ::hug::

Offline Spiegelbeeld

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 3-11-2017, 17:28:12 »
Zoveelste leuke uitzending in een goed seizoen!
Gelukkig zijn we van die kwijlebal Marieke af, ga maar weer snel met die andere onechte man "Humberto" schemerlamp TV maken voor de keurige RTL Unilever kijkertjes.

Die Soundos maakt er toch wel wat moois van met haar eigen spel binnen het spel waarin ze de hoofdrol speelt.
Ondertussen loopt ze er nog steeds rond, wat een giller.

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #28 Gepost op: 5-11-2017, 17:13:40 »
Gelukkig zijn er ook mensen die het precies tegenovergesteld vinden. Ik vind het echt jammer dat Marieke eruit is, en dat Soundos nog rondloopt. Volgens mij heb ik echt nog nooit zo'n afkeer gehad aan een ER-kandidaat als dit jaar bij haar.
Ich bin ein Bärliner!

Offline JP1999

• Forumlid
  • Friends?
« Reactie #29 Gepost op: 5-11-2017, 18:33:37 »
Volgens mij heb ik echt nog nooit zo'n afkeer gehad aan een ER-kandidaat als dit jaar bij haar.

Dat heb je al zo vaak gezegd LDH  ::rofl:: ::rofl:: Maak je maar geen zorgen, ik denk echt niet dat ze in staat is ook maar één proef te winnen.

En Herold  ::rofl:: Echt heel slecht uitgedacht. Hij kon makkelijk meegaan met Imke en Carlos op Soundos, dat waren al 3 stemmen, dan had hij er daar nog een paar bij kunnen leggen en klaar. Hij legt nu zijn lot in Soundos' handen voor de rest van het spel :-\\

Het is vast al gezegd, maar dat Kaj als winnaar niet mag meestemmen vind ik echt heel erg raar, dat is nooit zo geweest toch...

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 5-11-2017, 19:40:24 »

Het is vast al gezegd, maar dat Kaj als winnaar niet mag meestemmen vind ik echt heel erg raar, dat is nooit zo geweest toch...

Nee dat vind ik ook heel raar. Het idee van finalisteneiland bevalt me wel want daarmee krijgen fysiek sterke spelers een grotere kans, maar het is nog afwachten wat er nu gaat gebeuren. Niels en Kaj strijden -> winnaar blijft, verliezer gaat terug naar Catawan (?) en speelt mee in volgende immuniteitsproef? Weet nog niet wat ik er van vind.

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #31 Gepost op: 5-11-2017, 19:42:24 »
vernieuwend ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 5-11-2017, 19:45:45 »
Dat is een feit, geen mening.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #33 Gepost op: 5-11-2017, 20:32:10 »
én het is de enige manier om je stemmen op te sparen, wat best een groot voordeel is.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #34 Gepost op: 6-11-2017, 08:58:03 »
Dat heb je al zo vaak gezegd LDH  ::rofl:: ::rofl:: 
Weet ik :-X Het was meer een reactie op de post erboven...
Ich bin ein Bärliner!