Auteur Topic: Aflevering 8 - 26 oktober  (gelezen 8441 keer)

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 - 26 oktober
« Reactie #20 Gepost op: 26-10-2017, 22:56:36 »
Jammer dat Marle inderdaad geen echte Expeditie Robinson heeft mogen meemaken, dat gaf ze zelf aan bij Eilandpraat (wat een namaak Moltalk en LuckyTV is) Gelukkig heeft Carlos op tijd de knoop los gekregen. Imke/Carlos ftw. Niels kan lekker autistisch gaan doen bij het winnaarseiland, denk dat iedereen van kamp Noord blij is met zijn vertrek voor nu  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Rikkeltje

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 27-10-2017, 01:59:38 »
Niels zit voorlopig op de top van de apenrots, maar vooralsnog ook geïsoleerd van de groep. Ik durf te voorspellen dat dit op termijn geen gunstige positie is.....

Offline hrvdg7

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #22 Gepost op: 27-10-2017, 07:40:22 »
Die Sudoku puzzel was toch zo makkelijk. Waarom niet gelijk aan beginnen. De 5 altijd in het midden. Hoe moeilijk kan het zijn dan?

Offline Nigel

• Forumlid
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
« Reactie #23 Gepost op: 27-10-2017, 09:29:55 »

Daarom was de vraag ook 'wie valt er af'  ::vergroot::

Dan heb ik het te snel gelezen ::rofl::
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
« Reactie #24 Gepost op: 27-10-2017, 10:05:07 »
Die Sudoku puzzel was toch zo makkelijk. Waarom niet gelijk aan beginnen. De 5 altijd in het midden. Hoe moeilijk kan het zijn dan?

Ja inderdaad, ik snap niet dat ze het niet op z'n minst even probeerden. Ze besloten gelijk dat ze alledrie de hints nodig hadden, maar de puzzel was echt niet moeilijk.
I will follow my inner gold

Offline eldemoledo

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 27-10-2017, 10:52:46 »
Niels zit voorlopig op de top van de apenrots, maar vooralsnog ook geïsoleerd van de groep. Ik durf te voorspellen dat dit op termijn geen gunstige positie is.....

Niels wordt bij de eerste beste mogelijkheid er op zeker weggestemd. Hij is duidelijk de sterkste in de proeven en daarnaast ook nog heel erg aanwezig.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #26 Gepost op: 27-10-2017, 10:58:33 »
Als je hem weet is hij makkelijk. Als je die opgave nog niet kent is hij absoluut moeilijk...

Jaaaaaa Soundos  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

LdH zal vast blij zijn  :P
Ik moet toegeven dat ik inwendig inderdaad even gevloekt heb... Zitten we nog langer met haar opgescheept.
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #27 Gepost op: 27-10-2017, 11:47:29 »
Ja inderdaad, ik snap niet dat ze het niet op z'n minst even probeerden. Ze besloten gelijk dat ze alledrie de hints nodig hadden, maar de puzzel was echt niet moeilijk.
Ik zat ook te kijken van kom op, stelletje dozen, dit zie ik zelfs gelijk ::rofl::. Wat dat betreft verdiende Marlé het om af te vallen...
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Blip

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 27-10-2017, 11:55:35 »
Dat onderonsje tussen Herold en Roeland was ook hilarisch. Herold die lachend zit te jokken, Roeland die er niets van gelooft, Herold die ook wel doorheeft dat Roeland daar niet intrapt. ::rofl::
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #29 Gepost op: 27-10-2017, 12:01:13 »
Ik hoop dat de onbekenden gaan samenwerken met Soundos en Niels, die redden het ook niet als ze met de BN'ers blijven samenwerken.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 27-10-2017, 12:24:16 »
Hoe zit dat nou met die finaleplaats van Niels?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Ralph21

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 27-10-2017, 15:48:04 »

Voor  hem juist wel. Ik denk dat hij de eerste was die eruit was gestemd bij de volgende eilandraad.
Zijn eigen team was al geen fan van hem en het andere team ziet hem ongetwijfeld als sterke concurrentie.
Hij kan nu geen slachtoffer meer worden van de eilandraad.

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #32 Gepost op: 27-10-2017, 17:06:35 »
Als je hem weet is hij makkelijk. Als je die opgave nog niet kent is hij absoluut moeilijk...
Had hem nog nooit gezien maar vond hem bizar makkelijk, zeker voor wat Nicolette 'heel moeilijk' noemde. Sure, als je niet goed bent in rekenen moet je er even over nadenken maar na de eerste hint moet dit voor iedereen toch echt wel te doen zijn, zelfs met weinig eten achter de kiezen.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 27-10-2017, 21:27:58 »
Ik ben geen ster in sudoku's maar dit is maar een 3x3 cel met 9 getallen. Haast een soort jump over the five uit kroongetuige ::vergroot:: Ik was gewoon bezig gegaan na de eerste tip: de uitkomst moet gelijk zijn. No way dat ik mij zou gaan focussen op al dat eten weg te zien moeten krijgen :-X
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 27-10-2017, 22:14:07 »
Had hem nog nooit gezien maar vond hem bizar makkelijk, zeker voor wat Nicolette 'heel moeilijk' noemde. Sure, als je niet goed bent in rekenen moet je er even over nadenken maar na de eerste hint moet dit voor iedereen toch echt wel te doen zijn, zelfs met weinig eten achter de kiezen.

Ik vond de eerste hint juist waardeloos. Je kunt heel snel de getallen optellen (45) en dan delen door 3 (want drie rijtjes), dus dat het 15 per rijtje moest zijn was dan al snel duidelijk. Ik was absoluut niet gaan eten, daarmee hebben ze echt tijd verspild imo.
Ik heb helaas de derde hint gemist, wat was dat?

Offline Sven.

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 27-10-2017, 22:17:50 »
De derde hint was: in de hoeken moeten even getallen komen te staan.

Overigens heb ik deze keer eindelijk best wel aardig wat van Anouk en Danny gezien. Mijn voorspelling: die zitten in de finale. Je krijgt nu pas mee dat ze meedoen. Zo ken ik er wel meer oude kandidaten (Krystl, Anna).
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 27-10-2017, 22:25:14 »
Ah thnx, ook een logische, per rij 2 even getallen en 1 oneven, om het oneven te laten eindigen

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #37 Gepost op: 27-10-2017, 22:56:40 »
of 3 oneven :P
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #38 Gepost op: 28-10-2017, 12:16:44 »
Leuke aflevering!

- Soundos terug vind ik stiekem toch wel leuk voor de tv. En ik denk dat ze het nu toch nog wel even vol kan houden. Je ziet na de samensmelting vaak dat de sterkere elkaar meteen gaan elimineren. Totdat een groepje de overhand krijgt.

- Marlé: Jammer dat ze de kans niet kreeg, maar ik mis er ook niet veel aan geloof ik.

- Leuk dat er een finale-eiland is ipv een afvallerseiland. Idee gaat hetzelfde zijn, maar dan met het verdedigen van de finaleplaats. Dat vind ik wel origineel.

- Eetproef, altijd leuk. Dat embryo-ei vind ik altijd zo smerig  ::rofl::

- De knoop vond ik een beetje flauw, dus goed dat Shelly nog een kans krijgt.

2 leuke afleveringen op rij, en meestal die na de samensmelting ook leuk. Dus ik begin zowaar echt enthousiast te worden!
You'll never walk alone

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #39 Gepost op: 28-10-2017, 15:13:47 »
Hoe zit dat nou met die finaleplaats van Niels?

Volgens mij moet hij die elke week verdedigen. Denk dat de winnaar van de individuele proef hem mag uitdagen in een duel. De verliezer daarvan gaat terug naar de groep en de winnaar blijft tot de volgende hem/haar uitdaagt.
Geniet nooit met mate...