Aardige aflevering weer. Die proef was wel gekmakend. Daar zou ik dus echt geen geduld voor hebben. Fijn dat zuid eindelijk weer eens won, en leuk ook dat Carlos zo goed in de groep paste en er geen gedoe was over dat hij geen stroopwafels mee genomen had.
En Niels, tja ik snapte hem wel. Hij zegt het niet handig maar ik vind die Marieke echt zo'n onuitstaanbaar figuur. Ze doen allemaal de hele dag geen ruk daar en dan ook nog zeiken op hem omdat hij geen banaan wil weggooien waar een beetje zand op zit. Als je hard gewerkt hebt voor die bananen kan ik me voorstellen dat je daar pissig van wordt. Vond zijn opmerking ook wel terecht. Die Marieke vind ik een enorme schijnheil en ik mag haar elke week minder. Leuk dat hij zijn munt inzette om Roeland te redden, al zag ik Roeland liever gaan. Maar goed Richard weg is ook leuk. Dat hele kamp Noord mag weg van mij. Wat een vreselijke mensen allemaal. Alleen Niels gaat nog wel, maar ook daar vind ik weinig aan.
Leuk dat de samensmelting volgende week is. Misschien gebeurd er dan weer eens wat. Ik vind het allemaal zo matjes dit jaar.