Ik vond het allemaal weer zo saai. Zo'n laag tempo, zo weinig leuke kandidaten dit jaar. Er gebeurd gewoon echt helemaal niks. Ik wist al dat geel die proef weer ging verliezen, puur als je naar de preview keek voor de pauze die aanspeelde op winst voor hen. Dus ging noord winnen. Ongelooflijk dat ze het weer verpest hebben. Hoopte zo dat ze nou eens gingen winnen. Al hebben ze daarmee Niels zijn hachje gered. Die zit op de schopstoel straks als ze wel een keer verliezen.
Vind hem ook erg irritant dus van mij mag hij wel weg. Al is Richard hinderlijker als persoon. Had hij toch maar die proef moeten verliezen he ( wat een instelling trouwens! Van een oud voetballer! Wat een winnaarsmentaliteit!), maar zelfs dat kon hij niet. Hij maar denken dat dochterlief veilig zat.
Blij dat Kai zijn hersens gebruikt heeft en de juiste keuze gemaakt heeft. Je moet vooruit denken met dit spel. Als zij bij haar papa en Anouk komt na de samensmelting sta je al 3-0 achter. Slimme beslissing. Shelly's boosheid kon ik wel begrijpen maar snap wel dat ze haar niks verteld hadden, zij was immers vriendinnen met Joelle.
Nietszeggend meisje dus prima dat ze weg is. Ik vraag me af hoe die jongens op Carlos gaan reageren. Weet niet of Kai het leuk gaat vinden, nog zo'n alpha mannetje in de groep. Wie weet vind hij het top, maar ik vraag het me af. Ze hebben wel meer kans bij de proeven nu denk ik. Hoop ik. Noord mag ook wel eens naar die eilandraad. Er gebeurd daar helemaal niks.
Het onbekende eiland voegt ook helemaal niets toe. Ja leuk hoor, een hele discussie om dat bed. Trouwens vreemd dat Herold en Carlos dat nog steeds niet even gemaakt hebben aangezien Carolina daar weken terug al om vroeg. Kan me voorstellen dat je zelf niet weet hoe dat moet. Vond Soundos uit de bocht vliegen met haar reactie maar Carlos evengoed. Hij leek wel een compleet ander mens toen hij op die eilandraad zat trouwens, veel minder zuur en breed lachend.
Zo hadden we hem nog niet gezien. Hopelijk wordt hij nu wat sympathieker.
Trouwens Kai is echt de enige kandidaat die ik leuk vind, waar ik om kan lachen. Waar ik enige emotie bij ervaar. De rest doet me echt allemaal helemaal niets. Roeland met zijn domme puppet show vond ik helemaal niet grappig. Eerder een beetje sneu. Voor mijn gevoel heeft Robinson wel een nieuw dieptepunt bereikt qua kijkplezier. Vorige jaren zaten er in elk geval nog genoeg leuke mensen bij, dit jaar veel te weinig.