Auteur Topic: Aflevering 5 - 5 oktober  (gelezen 9002 keer)

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5 - 5 oktober
« Reactie #40 Gepost op: 10-10-2017, 23:59:27 »
Ik vind het eerlijk gezegd verschrikkelijk hoe de onbekende Nederlanders behandeld worden. Nu moet Imke in haar ééntje in een team komen met mensen die elkaar al kennen, en inmiddels is het spel dusdanig ver dat iedereen paranoïde is, wat niet in Imke's voordeel zal werken lijkt me.

Ik vind dat ofwel de onbekenden direct mee hadden moeten doen met het spel of dat ze nu als team toegevoegd zouden moeten worden. Het voelt nu alsof ze nooit een eerlijke kans krijgen ::niet-ok::

Ben ik helemaal met je eens. Alle onbekenden staan door deze indeling hoe dan ook op achterstand en als er maar 1 tegelijkertijd mag instromen bij de rest sta je op 2-0 achterstand. De bondjes zijn al gesmeden (of niet hé Soundos  ::rofl::) de teams zijn gevormd. Je komt er sociaal niet meer tussen in een groepje wat straks al een kleine twee weken op elkaar ingespeeld is. Bekend vs onbekend zou het misschien niet interessant genoeg maken voor de kijkcijfers. Maar dan doe je maar snel een reshuffle zodat kamp noord en zuid starten met 3 BN'ers en 3 OBN'ers elk. Nu is het onbekenden eiland een soort van stuck in limbo. Ja je zit het dichtste bij de set van ER dan ooit te voren maar ondertussen sta je aan de zijlijn.  ::)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Wulsie

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 11-10-2017, 13:57:01 »
Hier had gewoon een twist gebruikt moeten worden waarin er niet twee maar drie kampen tegen elkaar streden (5vs5vs5). Dat voor 2 of 3 afleveringen doen. Dan een random hussel naar twee kampen en samensmelten bij 10 personen.
Nu gaat er minimaal 1 OBNer helemaal nooit aan het spel deelnemen, enkel omdat hij/zij niet op een balk kon staan.
Televizierring-onwaardig

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #42 Gepost op: 11-10-2017, 15:07:43 »
Nu gaat er minimaal 1 OBNer helemaal nooit aan het spel deelnemen, enkel omdat hij/zij niet op een balk kon staan.
Dat hoeft natuurlijk niet, aangezien Soundos en Carolina ook op dat eiland zitten.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 11-10-2017, 15:44:49 »
Hier had gewoon een twist gebruikt moeten worden waarin er niet twee maar drie kampen tegen elkaar streden (5vs5vs5). Dat voor 2 of 3 afleveringen doen. Dan een random hussel naar twee kampen en samensmelten bij 10 personen.
Televizierring-onwaardig

Kan ook inderdaad. Al zie ik dan gewoon het liefste 10 BN'ers vs 10 OBN'ers op twee eilanden/kampen.
Ik ga niet stemmen op ER, wel op ZML  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan