Oei, ze hebben Henk niet goed begrepen!
http://www.expeditierobinson.nl/nieuws/403/een_groot_misverstand
Ja nogal knullig voor hem. Ze dachten dus dat hij echt naar huis wilde. Begrijpelijk dus dat hij alle stemmen kreeg. Blij dat Kaj er nog in zit in elk geval. Die boosheid naar kamp geel vanwege Henk's exit mag dus ook wel een tandje minder.
Het is tactisch ook juist slimmer om Kaj nog niet weg te stemmen, gezien zijn fysieke kracht en hoe zwaar de proeven zijn. Als je zonder hem elke week verliest ga je er uiteindelijk ook uit. Je kan hem altijd nog 'lozen' na de samensmelting.
Leuk voor Imke dat ze erbij komt maar ik vrees dat ze als ze verliezen meteen haar koffers weer kan pakken. Wat heb je daar nou aan als onbekend lid? Kom je in een groep waar iedereen elkaar al kent en jij de nieuweling bent. Dan sta je dus meteen vijf stappen achter. Of je nou wel of geen stroopwafels mee neemt.
Die stem had ze natuurlijk moeten pakken gezien haar zwakke positie die ze straks in de groep krijgt. Dat Soundos ook in het andere kamp niet in de smaak zou vallen had ik wel verwacht.
Fijn dat vader en dochter van elkaar gescheiden zijn nu. Vond het slim van Kaj om te zorgen dat hij toch drie van zijn eigen kampleden behield, zo hou je dus altijd een meerderheid. Marieke daarentegen zit helemaal alleen tussen die anderen. Al kan ze als ze slim is Niels en Richard tegen elkaar uitspelen, die moeten elkaar duidelijk toch niet.
Aardige aflevering, maar nogmaals ik vind er zo weinig spraakmakende, leuke mensen bij zitten dit jaar. Ligt het aan mij?