Auteur Topic: Aflevering 5 - 5 oktober  (gelezen 9001 keer)

Offline Mollenmania

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5 - 5 oktober
« Reactie #20 Gepost op: 6-10-2017, 02:20:53 »
Dus dit noemen ze een herverdeling. Marieke is geswitcht met Henk en Joelle, thats it... Dat kiezen had van mij wel om en om mogen gebeuren.

En heel jammer dat de onbekenden er 1 voor 1 in komen. Ik had ze wel als team willen zien en dit is erg nadelig voor alle ON’ers.

Offline Rogue

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
« Reactie #21 Gepost op: 6-10-2017, 06:20:12 »
Oei, ze hebben Henk niet goed begrepen!

http://www.expeditierobinson.nl/nieuws/403/een_groot_misverstand

Ja nogal knullig voor hem. Ze dachten dus dat hij echt naar huis wilde. Begrijpelijk dus dat hij alle stemmen kreeg. Blij dat Kaj er nog in zit in elk geval. Die boosheid naar kamp geel vanwege Henk's exit mag dus ook wel een tandje minder.
Het is tactisch ook juist slimmer om Kaj nog niet weg te stemmen, gezien zijn fysieke kracht en hoe zwaar de proeven zijn. Als je zonder hem elke week verliest ga je er uiteindelijk ook uit. Je kan hem altijd nog 'lozen' na de samensmelting.
Leuk voor Imke dat ze erbij komt maar ik vrees dat ze als ze verliezen meteen haar koffers weer kan pakken. Wat heb je daar nou aan als onbekend lid? Kom je in een groep waar iedereen elkaar al kent en jij de nieuweling bent. Dan sta je dus meteen vijf stappen achter. Of je nou wel of geen stroopwafels mee neemt.
Die stem had ze natuurlijk moeten pakken gezien haar zwakke positie die ze straks in de groep krijgt. Dat Soundos ook in het andere kamp niet in de smaak zou vallen had ik wel verwacht.
Fijn dat vader en dochter van elkaar gescheiden zijn nu. Vond het slim van Kaj om te zorgen dat hij toch drie van zijn eigen kampleden behield, zo hou je dus altijd een meerderheid. Marieke daarentegen zit helemaal alleen tussen die anderen. Al kan ze als ze slim is Niels en Richard tegen elkaar uitspelen, die moeten elkaar duidelijk toch niet.
Aardige aflevering, maar nogmaals ik vind er zo weinig spraakmakende, leuke mensen bij zitten dit jaar. Ligt het aan mij?
« Laatst bewerkt op: 6-10-2017, 06:47:59 door Rogue »
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #22 Gepost op: 6-10-2017, 08:59:27 »
Aardige aflevering, maar nogmaals ik vind er zo weinig spraakmakende, leuke mensen bij zitten dit jaar. Ligt het aan mij?
Een aardige aflevering, dat is de juiste omschrijving. Met een aardige proef (waarbij ik blij ben dat ik hem niet heb hoeven te doen). Maar echt leuke personen die ook nog eens spraakmakend zijn? Nee, die zitten er niet in.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
« Reactie #23 Gepost op: 6-10-2017, 10:09:40 »
Manier van de herverdeling vond ik een beetje jammer. Kaj en Niels kregen het voordeel om te kiezen, omdat ze 9 dagen daarvoor een proef hadden gewonnen  ::).

Mag de volgende keer gewoon random wat mij betreft.
I will follow my inner gold

Offline Gupp

• Forumlid
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
« Reactie #24 Gepost op: 6-10-2017, 10:13:00 »
Manier van de herverdeling vond ik een beetje jammer. Kaj en Niels kregen het voordeel om te kiezen, omdat ze 9 dagen daarvoor een proef hadden gewonnen  ::).

Eens, random of via een (kleine) proef had in mijn ogen meer recht gedaan aan de herverdeling.
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #25 Gepost op: 6-10-2017, 11:14:04 »
Eens, random of via een (kleine) proef had in mijn ogen meer recht gedaan aan de herverdeling.

Ja. Een quiz over hoe goed je je kampgenoten kent of zo.

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 6-10-2017, 12:19:07 »
Ja. Een quiz over hoe goed je je kampgenoten kent of zo.

Zoals vroeger, toen het sociale aspect er nog toe deed.

De proef die ik ook heel leuk vind is die waarbij de kandidaten een vragenlijst in moeten vullen met vragen als: Wie is in jou kamp haantje de voorste, Wie is het meest angstig aangelegd etc. En daarna en public raden wie als vaakst is ingevuld bij een vraag. Ken ik van survivor maar zulke dingen mis ik in robinson, het persoonlijke.

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 6-10-2017, 13:47:03 »

Eens, ook oneerlijk dat zij sowieso door mochten in hun nieuwe kamp. De rest van de kandidaten had daardoor meteen minder kans.

Van Lil kleine is zo uitgebreid afscheid genomen, die komt echt niet meer terug. Ik vond het ook echt een schertsvertoning. Alles gaat goed in het kamp, je bent niet ziek, maar je denkt na 2 dagen 'ik heb wel genoeg geleerd, ik ben er klaar mee'. Ik had niet het idee dat Lil Kleine ook maar enigszins serieus had meegedaan aan de hele expeditie, iets dat nog wordt versterkt door het feit dat hij niet eens de moeite kwam om naar de perspresentatie te komen.

Wat betreft Nicole: er is heel duidelijk gezegd dat er geen afvallerseiland is en dat eruit ook echt eruit is. Hoe jammer ik het ook vind, Nicole is volgens mij echt naar huis. Ze heeft ook al een afscheidsfilmpje opgenomen met Shelly (voor RTL Boulevard) waarin ze aangeeft het jammer te vinden dat ze aan geen enkele proef heeft meegedaan.

Waarom er dan een 6de plek is bij kamp onbekend: ik denk dat bij de herindeling wederom iemand afvalt (net als dat bij Carolina is gebeurd) en dat die de kans krijgt om naar kamp onbekend te gaan. Deze persoon is immers niet weggestemd, maar valt om een andere reden buiten de boot.

Dat heb ik toch goed voorspeld, vorige week ;).

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 6-10-2017, 13:58:29 »
Dan krijgen de onbekenden een kans, mogen ze slechts een voor een naar kamp noord of zuid.  ::)
Carolina heeft iig een BFF erbij met de komst van Soundos. Wel lullig hoe Henk het studentenhok verbouwd en er direct uitligt. Maar zoiets kan Marieke ook overkomen bij kamp noord mochten zij de volgende proef verliezen. En dan mag Imke eindelijk echt mee gaan doen, is ze straks als nog de pineut. En die extra stem helpt haar daarbij niet. Die stroopwafels zou ik zelf mooi achter de hand houden als secret stash  >:D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Juulx1

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 6-10-2017, 22:56:02 »
Denk dat de dames er nog spijt van gaan krijgen dat ze Kaj er niet nu uit gestemd hebben..  ::zwaai::

Offline putyourHANSup!

• Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
« Reactie #30 Gepost op: 6-10-2017, 22:58:03 »
Die stroopwafels zou ik zelf mooi achter de hand houden als secret stash  >:D
"Als je niet op mij stemt, krijg je na de eilandraad een stroopwafel van me!" ;D

Offline putyourHANSup!

• Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
« Reactie #31 Gepost op: 7-10-2017, 10:48:01 »
Heeft Nicolette trouwens altijd al die Franse R? Ik stoor me daar een beetje aan :-X

Offline Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
« Reactie #32 Gepost op: 7-10-2017, 11:00:53 »
Heeft Nicolette trouwens altijd al die Franse R? Ik stoor me daar een beetje aan :-X

Vroeg ik me ook al af ja!
I will follow my inner gold

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #33 Gepost op: 7-10-2017, 13:57:07 »
Leuke aflevering, en leuk idee dat van die onbekende die er steeds bijkomen.
Imke had voor de extra stem moeten gaan. Weet de rest van het kamp toch niet dat je die keuze had. Mogelijk verteld Imke deze keus aan de rest van het kamp en kunnen de nieuwe onbekende van een koude kermis thuiskomen wanneer ze voor de extra stem kiezen.
You'll never walk alone

Offline Quirino

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 8-10-2017, 00:42:13 »
Ik vind het eerlijk gezegd verschrikkelijk hoe de onbekende Nederlanders behandeld worden. Nu moet Imke in haar ééntje in een team komen met mensen die elkaar al kennen, en inmiddels is het spel dusdanig ver dat iedereen paranoïde is, wat niet in Imke's voordeel zal werken lijkt me.

Ik vind dat ofwel de onbekenden direct mee hadden moeten doen met het spel of dat ze nu als team toegevoegd zouden moeten worden. Het voelt nu alsof ze nooit een eerlijke kans krijgen ::niet-ok::

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 8-10-2017, 10:49:57 »
Ik vind dat ze tot aan de samensmelting immuniteit hadden moeten krijgen, vergelijkbaar met Esther en Marnix in 2005. Of zou de productie bang zijn geweest voor een herhaling van een John en Carl? ::fluit::
🜃

Offline Rikkeltje

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 9-10-2017, 01:11:07 »
Ik vind het eerlijk gezegd verschrikkelijk hoe de onbekende Nederlanders behandeld worden. Nu moet Imke in haar ééntje in een team komen met mensen die elkaar al kennen, en inmiddels is het spel dusdanig ver dat iedereen paranoïde is, wat niet in Imke's voordeel zal werken lijkt me.

Ik vind dat ofwel de onbekenden direct mee hadden moeten doen met het spel of dat ze nu als team toegevoegd zouden moeten worden. Het voelt nu alsof ze nooit een eerlijke kans krijgen ::niet-ok::

Helemaal mee eens ! Productie, maak een keuze. Laat je onbekende Nederlanders meedoen, behandel ze dan als volwaardige deelnemers en laat ze niet op 3-0 achter beginnen. Van mij mogen het trouwens allemaal onbekende Nederlanders zijn, toegevoegde waarde van BN-ers ervaar ik niet.

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 9-10-2017, 16:52:50 »

Eens ::ok::

Helemaal mee eens ! Productie, maak een keuze. Laat je onbekende Nederlanders meedoen, behandel ze dan als volwaardige deelnemers en laat ze niet op 3-0 achter beginnen. Van mij mogen het trouwens allemaal onbekende Nederlanders zijn, toegevoegde waarde van BN-ers ervaar ik niet.

En eens ::ok::

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #38 Gepost op: 9-10-2017, 18:14:31 »
tja dat laatste heeft alles met kijkcijfers te maken.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 9-10-2017, 18:24:11 »
tja dat laatste heeft alles met kijkcijfers te maken.

^^

Maar of dat terecht is geloof ik pas als er een seizoen onbekenden komt en de kijkcijfers ook daadwerkelijk dalen.
« Laatst bewerkt op: 9-10-2017, 18:25:49 door Mollenmania »