Maar Bertie wou ook zelf wel naar huis vorig jaar en die kreeg de herkansing wel aangeboden, dus Lil Kleine zou de herkansing dan alsnog wel aangeboden moeten krijgen.
Van Lil kleine is zo uitgebreid afscheid genomen, die komt echt niet meer terug. Ik vond het ook echt een schertsvertoning. Alles gaat goed in het kamp, je bent niet ziek, maar je denkt na 2 dagen 'ik heb wel genoeg geleerd, ik ben er klaar mee'. Ik had niet het idee dat Lil Kleine ook maar enigszins serieus had meegedaan aan de hele expeditie, iets dat nog wordt versterkt door het feit dat hij niet eens de moeite kwam om naar de perspresentatie te komen.
Wat betreft Nicole: er is heel duidelijk gezegd dat er geen afvallerseiland is en dat eruit ook echt eruit is. Hoe jammer ik het ook vind, Nicole is volgens mij echt naar huis. Ze heeft ook al een afscheidsfilmpje opgenomen met Shelly (voor RTL Boulevard) waarin ze aangeeft het jammer te vinden dat ze aan geen enkele proef heeft meegedaan.
Waarom er dan een 6de plek is bij kamp onbekend: ik denk dat bij de herindeling wederom iemand afvalt (net als dat bij Carolina is gebeurd) en dat die de kans krijgt om naar kamp onbekend te gaan. Deze persoon is immers niet weggestemd, maar valt om een andere reden buiten de boot.