Soundos zegt dat ze zich genegeerd voelt. Dat wil niet zeggen dat het ook gebeurt zoals zij dat voelt, althans ik heb er niks van gezien tijdens de uitzending. Daarbij is zij zelf nogal onhandig in de sociale omgang. Misschien zijn de anderen haar gedrag een beetje beu en nemen zij wat afstand van haar en voelt zij dat alsof ze genegeerd wordt.
Verder werd er als reden voor haar wegstemmen genoemd dat ze niks deed in het kamp en dat haar angsten zeer onhandig zijn tijdens de proeven. Dus niet dat men haar niet mocht. Daarbij zegt ze zelf tijdens de eilandraad dat ze Brace graag mag en de rest veel minder. Dan maak je je eigen positie op zo'n eiland vrij onhoudbaar.
Ja dit dus. Ik mag Soundos best wel, maar kan me voorstellen dat de overige vier er klaar mee waren. Heb niet echt gezien wat ze verkeerd gedaan hebben. De meiden logen in haar gezicht ja, maar wat deden de jongens dan niet goed? Ze wist zelf al dagen dat ze op haar gingen stemmen. Die verborgen het dus niet voor haar.
Ik vond het jammer dat ze weer verloren en zeker dat Brace eruit moest. Vond hem zo leuk. Dat hele kamp Noord en het onbekende kamp vind ik zo saai. Zitten tot nu toe weinig leuke kandidaten bij voor mij. De proeven zijn wel leuk, maar ook echt loodzwaar. Snap trouwens niet dat Soundos mee doet aan Robinson als je panisch bent voor water. Elk jaar moeten ze constant zwemmen bij proeven.
Ik snapte niet zo goed waarom Carolina de gebeten hond was bij dat andere kamp. Ik vond het nogal asociaal van die gozer om alleen zijn eigen bedje te maken en niet meteen even die van iedereen. Kan goed begrijpen dat het niet leuk overkomt op haar en dat ze zich dus wat buitengesloten voelt.
Oh en Dennis met zijn 'geef niet op' tegen Soundos op het einde was wel het toppunt van irritatie bij mij. Wat een uilskuiken. Hoe kunnen ze die gozer toch laten presenteren.
Hij kan het gewoon echt niet.