Ja ik vind ze nogal hooghartig overkomen op het onbekende eiland. Alsof ze het allemaal zo goed weten. Die oude man had volop energie, zie je nog lekker rondzwemmen en is dan ineens te moe om even die balkjes recht te leggen zodat iedereen goed kan slapen. Dat vond ik echt kinderachtig overkomen. Kan me best voorstellen dat ze er wat van zei. Hoe denigerend de groep erop reageerde vond ik veelzeggend. Carlos met zijn : vergadering gesloten, opmerking. Maakt hem niet sympathiek.
Imke heb ik ook niks mee en die andere vrouw ook niet. Ik zou het ook helemaal niet leuk vinden als ik altijd al mee heb willen doen, dat ik dan het hele spel element mis zou lopen door geen proeven te mogen doen. Daarvoor doe je toch ook mee? Voor de eilandraden en het tactische spel?
En trouwens dat Kaj een beetje 'anders' deed tegen Soundos na die proef kan ik me best voorstellen. Hij deed al het loodzware werk, terwijl zij het alleen maar verpestte en een slechte sfeer creëerde. Als vier man vinden dat je de sfeer verpest is dat misschien ook wel zo. Zoals gezegd, ik mag haar wel, maar ik kan me voorstellen dat het geen lolletje is om met haar op een eiland te zitten de hele dag.