Auteur Topic: Aflevering 3 - 21 september  (gelezen 9145 keer)

Offline Mollenmania

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3 - 21 september
« Reactie #40 Gepost op: 22-09-2017, 13:31:51 »
Had gekund. Maar liegen/geheim houden op wie je gaat stemmen hoort er ook bij. Als iedereen eerlijk gaat zitten wezen in ER stop ik met kijken. ;D

Dat ben ik wel met je eens  ;)

Offline Nigel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
« Reactie #41 Gepost op: 22-09-2017, 15:05:33 »

Ik snapte niet zo goed waarom Carolina de gebeten hond was bij dat andere kamp. Ik vond het nogal asociaal van die gozer om alleen zijn eigen bedje te maken en niet meteen even die van iedereen. Kan goed begrijpen dat het niet leuk overkomt op haar en dat ze zich dus wat buitengesloten voelt.

Oh en Dennis met zijn 'geef niet op' tegen Soundos op het einde was wel het toppunt van irritatie bij mij. Wat een uilskuiken. Hoe kunnen ze die gozer toch laten presenteren.  ::ohno:: Hij kan het gewoon echt niet.

Helemaal met je eens!! Eindelijk iemand die het met me eens is over het onbekende eiland! Vind vooral Herold niks... En ze blijven met z'n vieren bij elkaar en willen ook gewoon zich niet aansluiten bij Carolina of een andere BN'er. Hopelijk moet er iemand van het onbekende eiland naar kamp Zuid!
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Rogue

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
« Reactie #42 Gepost op: 22-09-2017, 16:29:35 »
Ja ik vind ze nogal hooghartig overkomen op het onbekende eiland. Alsof ze het allemaal zo goed weten. Die oude man had volop energie, zie je nog lekker rondzwemmen en is dan ineens te moe om even die balkjes recht te leggen zodat iedereen goed kan slapen. Dat vond ik echt kinderachtig overkomen. Kan me best voorstellen dat ze er wat van zei. Hoe denigerend de groep erop reageerde vond ik veelzeggend. Carlos met zijn : vergadering gesloten, opmerking. Maakt hem niet sympathiek.

Imke heb ik ook niks mee en die andere vrouw ook niet. Ik zou het ook helemaal niet leuk vinden als ik altijd al mee heb willen doen, dat ik dan het hele spel element mis zou lopen door geen proeven te mogen doen. Daarvoor doe je toch ook mee? Voor de eilandraden en het tactische spel?

En trouwens dat Kaj een beetje 'anders' deed tegen Soundos na die proef kan ik me best voorstellen. Hij deed al het loodzware werk, terwijl zij het alleen maar verpestte en een slechte sfeer creëerde. Als vier man vinden dat je de sfeer verpest is dat misschien ook wel zo. Zoals gezegd, ik mag haar wel, maar ik kan me voorstellen dat het geen lolletje is om met haar op een eiland te zitten de hele dag.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline B&W

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 22-09-2017, 19:48:01 »
Ik zat me zo te irriteren toen die Marlé zat te vertellen dat de levens totaal worden geregeld door hun managers ::niet-ok:: zij zijn ook gewoon mensen.

En zo sneu voor Brace! Hij was een van de leuksten uit kamp Zuid!

En jammer dat Soundos niet gewoon weg kan.