Auteur Topic: Aflevering 2 - 14 september  (gelezen 5715 keer)

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 2 - 14 september
« Reactie #20 Gepost op: 15-09-2017, 09:33:10 »
De proef was in ieder geval leuk om te zien. En gelukkig won kamp Noord. Verder bitter weinig gebeurd.

Ik ben trouwens heel benieuwd wanneer we gaan horen wat de bedoeling is van Kamp Onbekend, want op dit moment zie ik weinig toevoeging aan het programma van dit kamp. Hopelijk ook komt het daar af en toe ook tot meer meningsverschillen, want op deze manier is het wel erg saai om naar te kijken.
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #21 Gepost op: 15-09-2017, 11:43:13 »
Leuke proef ::bravo::

Tsja Lil kleine was te verwachten.... Dennis was weer vreselijk cringe in het moment ugh.

Opvallend dat Carolina liet blijken dat de BN'er wel degelijk praten over de onbekende mensen en dat ze voornamelijk gevreesd worden.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 15-09-2017, 12:28:55 »
Blij dat Lil Kleine exit is. Volgende week Soundos aub :-X Roeland doet het slim om aansluiting te zoeken bij Witschge en co. Blij toe dat Shelly niet meteen exit is. En ik hoop dat de onbekenden nog een keer mee mogen doen aan de proeven want enkel survivallen is ook doodvermoeiend niet?
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline FrankLapidus

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 15-09-2017, 19:16:54 »
Leuke aflevering was het weer!

Kamp van de onbekenden: ik zie inderdaad ook geen toevoeging tot nu toe, waarom ze niet gewoon gelijk aan het echte spel mee laten doen?

Kamp Noord: leuk, denk alleen niet dat Nuels er lang in blijft want volgens mij gaan mensen zich aan hem irriteren (ik begrijp niet waarom trouwens) aan de promo van volgende week te zien

Kamp Zuid: blij dat Lil Kleine er uit is, en volgens mij had hij dit thuis al lang bedacht. Kaj, Brace en in mindere mate Danny vind ik echt irritant, vooral omdat ze lopen te zeuren over Soundos die denkt dat ze in een resort zit (terwijl ze toch echt heel veel doet en orde weet te houden als niemand luistert, volgens mij doet ze meer dan Kaj en Brace), en Brace die kan koken en dus volgens zichzelf er niet uitgestemd kan worden? Volgens mij begrijpt hij het programma niet helemaal.

Proef: leuk, want kracht, knopen, vuur en puzzel in één proef! Dat is dus echt een goede proef, omdat het niet alleen maar om kracht of een puzzel gaat!

Dennis vind ik echt gewoon indd cringe, zoals D*N al zei, vooral op de eilandraad. Nicolette vind ik het wel weer top doen!  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline putyourHANSup!

• Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
« Reactie #24 Gepost op: 15-09-2017, 20:16:39 »
Grotendeels eens met wat Frank zegt! Over de kampen, de proef en de presentatie. ::jaja::

Kamp onbekend vind ik wel leuk. Een rustpunt vergeleken met al het gekonkel nu al op Noord en Zuid. Jammer dat er geen afvallerseiland is. Carolina boft eigenlijk met het verliezen van die eerste proef: zij kan nog, zoals het ernaar uitziet, een hele poos blijven, terwijl de eerste echte afvallers direct naar huis moeten.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #25 Gepost op: 15-09-2017, 22:40:33 »
Nicolette vind ik het wel weer top doen!  ::bravo::
Nicolette haar schreeuw tegen kamp zuid bij de proef ::rofl:: ::rofl::

Ik zei zo tegen Hidm: Volgens mij zitten haar favorieten bij Zuid ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Loezel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #26 Gepost op: 15-09-2017, 23:48:19 »
 ::rofl:: Ja, dat viel mij ook al op ja  ::rofl::

Offline putyourHANSup!

• Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
« Reactie #27 Gepost op: 15-09-2017, 23:58:39 »
 ::rofl:: Inderdaad.

Henk heeft het vuur aan...
EN OOK KAMP ZUID HEEFT VUUR!!!

En even later, als da kleintje het water in rent: GOEDZO JORIK!!!!

Offline B&W

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 17-09-2017, 15:00:54 »
Ik verwacht eigenlijk dat als er nog 15 deelnemers zijn in totaal, dus 10 bekenden, de onbekenden mee gaan doen met de bekenden en dat er dan een nieuwe kampindeling is ofzo. Misschien 5 VS 5 VS 5.

Offline Sven.

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 17-09-2017, 15:58:20 »
Mmm ik zal eens voorspellen wie tot dat moment - als het klopt wat black and white zegt - het spel overleeft.

1e afvaller: Lil' Kleine
2e afvaller: Niels Gomperts
3e afvaller: Soundos El Ahmadi
4e afvaller: Shelly Sterk
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 17-09-2017, 16:12:57 »
Ja alleen heeft Niels die immuniteitsmunt. Als ze het goed spelen zet hij hem niet in tho ;D En... denk je echt dat Noord de proef gaat verliezen?

Ik vond dat aanmoedigen van Nicolette wel grappig maar soms ook een beetje belachelijk. "Schiet op jongens!" Alsof ze het tegen haar kinderen had.
« Laatst bewerkt op: 17-09-2017, 16:15:37 door Mollenmania »

Offline Sven.

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 17-09-2017, 19:40:02 »
Ja eigenlijk wel. Zuid is minstens zo gedreven (al denk ik dat ík liever noord zie winnen). Het is gewoon zo dat elk team zomaar ergens een steekje (al dan niet per ongeluk) kan laten vallen en vandaar denk ik dat noord het zomaar kan gaan verliezen donderdag.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #32 Gepost op: 19-09-2017, 17:37:15 »
Ik denk dat er anders geen spannende montage te maken zou zijn, de proef was gaaf maar moet op tv natuurlijk wel spannend overkomen. Dat is altijd de reden van de puzzel halverwege, volgens mij, het ene team moet het andere kunnen inhalen.
Ik vond het slim van Zuid dat ze niet net als Noord drie keer gingen kijken of het touw lang genoeg was. Of zouden ze naar Noord hebben gekeken om te zien tot welk obstakel het touw in ieder geval losgemaakt moest worden?

Kamp van de onbekenden: ik zie inderdaad ook geen toevoeging tot nu toe, waarom ze niet gewoon gelijk aan het echte spel mee laten doen?

Dan zouden ze er in no time uit liggen, zie de opmerking van Carolina. Teveel stemovermacht van de BN-ers in het begin.
Keep calm and eat chocolates!