NEEEE! Mijn favo eruit...
:\'(Zo jammer.... Had het haar echt gegund om in de finale te komen... Carlos moet gewoon winnen!!
Mijn top 8 nadat Imke het spel heeft moeten verlaten....
1. Carlos (Wauw, echt een top robinsonner! Wat heeft hij gevochten deze aflevering! Echt super knap die proef! Ook echt tof dat hij Niels uitdaagt, zeker met het argument! Ik zie Niels, Kaj en Carlos best wel in de finale staan.
) (+2)
2. Shelly (Sweetie! Ze wordt echt onderschat door haar medekandidaten, maar dat maakt mij echt niks uit! Hiermee komt ze alleen maar verder!
(=)
3. Kaj (Heeft zich weer laten zien dat hij gewoon sociaal is, het spel ook wel tactisch, maar op een eerlijke manier speelt. Van mij mag hij nog wel even blijven op finalisteneiland, hoor!) (+1)
4. Niels (Wordt met de aflevering aardiger/socialer. Echt jammer dat hij naar het andere eiland moet. Hij MOET winnen, want anders ligt hij er echt wel uit nadat hij tekeer ging met Roeland. Hij kan de drukte daar echt niet aan, en ja een soort Imke! Wilt het spel gewoon spelen met de beste en geen gezeik.) (+1)
5. Danny (Wat sneu zeg die arm... Goede, slimme speler. Zonder op te vallen komt hij bij de laatste 10, en inmiddels bij de laatste 8! Goed gespeeld. Fysiek wat minder, en nu al helemaal, maar positief verrast door zijn deelname! (+2)
---
6. Herold (Doet hij mee aan het spel? Nog steeds super saai persoon... Komt nauwelijks in beeld.. Fysiek sterk. Hij ligt er volgende week uit tenzij Niels de proef niet wint.) (+2)
7. Soundos (Weer goed gespeeld, Soundos. Maar die lach
... en ja niet Robinsonwaardig... (-1)
---
8. Roel die terug mag naar zijn eigen land, Roeland... (Iewww... Hoe kun je toch zo zijn! Dit is niet meer tactisch, maar gewoon verschrikkelijk! Hij gaat allemaal zijn excuses aanbieden en zweren dat hij niet voor Imke stemt en dan JUIST Imke wegstemmen en ook nog met zo veel stemmen! Ik weet zeker dat bijna iedereen hem nu haat... Haha, imago beschadiging! EN INDERDAAD EEN EN AL TONEEL! BAH!) (+1 , doordat Imke wegmoest
)