Poll

Wie is jouw favoriet?

Carlos
3 (16.7%)
Kaj
6 (33.3%)
Niels
1 (5.6%)
Shelly
6 (33.3%)
Soundos
2 (11.1%)

Totaal aantal stemmen: 18

Auteur Topic: Favoriete kandidaat Expeditie Robinson 2017  (gelezen 26120 keer)

Offline putyourHANSup!

• Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Favoriete kandidaat Expeditie Robinson 2017
« Reactie #60 Gepost op: 14-10-2017, 20:34:55 »
Imke ::jaja::

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #61 Gepost op: 19-10-2017, 22:29:22 »
1. Carlos & Imke
3. Kaj, Danny & Shelly
6. Niels & Roeland
8. Herold
9. Anouk
10. Marlé
11. Marieke
12. Carolina & Soundos
🜃

Offline Nigel

• Forumlid
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
« Reactie #62 Gepost op: 19-10-2017, 22:42:27 »
Jeej meer lijstjes :)

Mijn lijstje na deze aflevering 19/10/2017 (idk welke aflevering)

1. IMKE ::bravo:: ::love::
2. CARLOS ::bravo:: ::jaja::
3. Shelly ::bravo::
4. Anouk ::love::
5. Kaj ::jaja:: ::jaja:: ::tandpastasmiley::
6. Marieke ::jaja:: ::jaja::
7. Carolina ::pinokkio:: (super tactisch, jammer dat het niet heeft uitgepakt..)
8. Soundos ::trots:: ::trots:: (WIL HAAR FACE ZIEN EN WRAAK ACTIESS! ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::)
9. Niels ::hypocriet:: (daalt flink de laatste tijd.. heb wel nog vertrouwen in hem voor de samensmelting!)
10. Danny ???  (een van de saaiste kandidaten.. maar je kan niet aan hem ergeren, dus dat is wel weer wat positiefs)
11. Marlé  ::oink:: (wel tactisch, maar had haar niet zo verwacht. volgende week doeii Marlé! ::zwaai:: ::zwaai::)
12. Roeland  :-\\ (hoogste piek tot nu toe van hem! Love de emotie, maar is het niet geacteerd? ik ga nu even vanuit van niet..)
13. Herold  ::ohno:: ::ohno:: (NEEJ! Hoop dat ie er snel uit is... of verandert!)
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Nigel

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 19-10-2017, 22:43:53 »
Jammer dat Brace eruit ligt... Lag wel hoog in mijn top :D

Na aflevering 3;

1. Niels Gomperts (Team Noord)
2. Marieke Elsinga (Team Zuid)
3. Shelly Sterk (TZ)
4. Anouk Hoogendijk (TN)
5. Kaj Gorgels (TZ)
6. Soundos El Ahmadi (TZ)
7. Richard Witschge (TN)
8. Henk Poort (TN)
9. Carlos Platier Luna (Team Onbekend)
10. Carolina Dijkhuizen (BN'er bij TO)
11. Nicole Buch (TN)
12. Imke Wieffer (TO)
13. Marlé Janssen (TO)
14. Joëlle Witschge (TN)
15. Danny Froger (TZ)
16. Roeland Fernhout (TN)
17. Herold Dat (TO)

Mening over een aantal sterk verandert!
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #64 Gepost op: 19-10-2017, 23:21:30 »
Imke, Carlos, Roeland en Shelly

Niels stijgt ook enorm

Onderaan by far Danny :D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #65 Gepost op: 19-10-2017, 23:43:14 »
Wie is jouw favoriet?
Anouk   - 4 (12.5%)
Carlos   - 1 (3.1%)
Carolina   - 0 (0%)
Danny   - 0 (0%)
Kaj   - 3 (9.4%)
Marieke   - 0 (0%)
Marlé   - 0 (0%)
Niels   - 0 (0%)
Shelly   - 2 (6.3%)
Soundos   - 3 (9.4%)
Richard   - 2 (6.3%)
Roeland   - 1 (3.1%)
Herold   - 0 (0%)
Imke   - 16 (50%)

Totaal aantal stemmen: 32
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline putyourHANSup!

• Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
« Reactie #66 Gepost op: 20-10-2017, 00:14:26 »
Carlos, Imke, Niels en Nicole. ::regenboog::

Offline jorge

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 20-10-2017, 02:00:27 »
Laat ik me ook maar weer eens melden op het forum dit jaar. Ik moet zeggen dat het tot nu toe allemaal wel erg flauwtjes is geweest dit seizoen. Maar er lijkt nu toch wat leven in de brouwerij te komen. Mijn lijstje tot nu toe:

1 CARLOS  ( lijkt me een complete speler. Er zitten wat scherpe randjes aan zijn karakter, maar hij lijkt wel reflecterend vermogen te hebben. Hopelijk komt hij ook goed tot zn recht na de samensmelting)

2 NIELS ( ondanks het feit dat hij de sociale vaardigheden heeft van kleuter met driftbuien, laat hij wel zien dat hij veel in zijn mars heeft. Hij weet veel, kan veel, alleen is heel destrucfief in het omgaan met zijn kampgenoten)

3 KAJ ( Een enorme uitslover, maar gek genoeg wel eentje waar ik sympathie voor heb. Een soort fijnere uitvoering van Kraantje Pappie van vorig jaar)

4 MARIEKE ( ik weet het niet zo goed met Marieke. Het ene moment lijkt ze de ideale droomvrouw met precies alle juiste karaktereigenschappen. Maar een minuut later komt ze zeurderig over en lijkt al haar schoonheid weggespoeld door het zoute zeewater)

5 ANOUK ( tot dusver nog een beetje kleurloos. Ben benieuwd hoe ze het gaat doen zonder de steun van Joelle en haar All Inclusive vader)

6 SHELLY ( Shelly is lief, optimistisch, enthousiast. En toch kan ik er niet echt warm van worden. Ze mist iets unieks wat het boeiend maakt om haar ver te zien komen. Neemt niet weg dat ze voor mij ool geen irritatiefactor heeft)

7 ROELAND ( Tja wat moeten we hier nu weer van zeggen. Ik denk dat er zelden iemand zo goed heeft voldaan aan de omschrijving antiheld. Roeland is warrig, onhandig, weet op een metersbreed strand nog mensen te verwonden met zn bakolie. Maar toch wil je niet dat hij wegmoet. Het voelt een beetje alsof je je oude labrador van 15 achter moet laten in het asiel voor de zomervakantie en deze je dan zo hulpeloos mogelijk aankijkt en je toch zwicht en de labrador tussen de tassen in de kofferbak zet.)

8 IMKE ( Een favoriet van velen hier. Maar ik krijg op de een of andere manier ren beetje jeuk als ik haar zie. Of het nu komt door de met kwast gemaakte wenkbrouwen, of hoe ze de naam Kallos uitspreekt, ik durf het niet te zeggen. Natuurlijk is Imke een schatje en doet ze het hartstikke goed, maar het mag allemaal wel wat vlotter naar mijn mening.

9 HEROLD ( Nog steeds vraag ik me af of hij er vrijwillig zit en of niet zijn vrouw hem heeft opgegeven om zo even rust te hebben thuis. Maar de emotie spat er niet bepaald van af bij Herold. Misschien fleurt hij op in een omgeving waarin hij wel mag eten van zijn kampgenoten. )

10. CAROLINA ( Deze vrouw zorgt een beetje voor een emotionele rollercoaster bij mij. Van iemand die zwemt alsof haar haar niet nat mag worden, naar iemand die zich goed aanpast in een nieuwe omgeving, naar iemand die samen met Soundos veranderd in een soort eilandversie van Bonnie&Clyde
Ik vermoed dat ze volgende week het gaat halen en nog best ver kan komen. Maar stiekem hoop ik dat Soundos het red zodat ze haar nog een keer kunnen wegstemmen)

11 MARLÉ ( Ik zie hier weinig toevoeging in voor het programma. Strooit met cliches, laat zich simpel bespelen door Carolina en heeft het evenwichtsorgaan van een dronken tiener)

12 DANNY ( Het zou mij dus niks verbazen als achteraf blijkt dat Danny al sinds 2006 meedoet aan dit programma, maar dat dit nog nooit iemand is opgevallen tot dusver)

13 SOUNDOS ( Mevrouw slachtofferrol. Echt zelden iemand gezien die zo weinig kan incasseren maar wel constant wil blijven uitdelen. En als het dan even tegenzit dan is de hele boze wereld tegen arme Soundos. Typisch Calimerogedrag, met het verschil dat Calimero waarschijnlijk meer gevoel voor humor heeft.)

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #68 Gepost op: 20-10-2017, 08:36:42 »
Laat ik me ook eens aan een lijstje wagen...

1. Anouk (misschien wat kleurloos, maar wel een leuke vlotte vrouw, en ook behoorlijk sociaal op het eiland, en op de koop toe goed in de proeven; oh ja, en de knapste van het hele stel...)
2. Carlos (fanatiek, sterk; volgens mij de 'beste Robinson' van het hele stel)
3. Kaj (hij valt me heel erg mee; wordt met de week leuker)
4. Shelly (misschien is ze te aardig voor dit spel, een afspraak is een afspraak voor haar; helaas werkt dat niet in dit spel)
5. Imke (leuk accent, en sterk in de proeven, maar toch wat kleurloos)
6. Marieke (nogal erg wisselend qua karakter, maar zeker een leuke kandidate)
7. Herold (heerlijk, die neus die hij kon trekken naar zijn mede-eilandbewoners; hopelijk gaat hij het wel volhouden in het echte spel)
8. Roeland (zeker een interessante kandidaat, maar hij mag wel eens wat standvastiger zijn, en van zijn eigen kracht uitgaan)
9. Carolina (door de komst van Soundos veranderd; maar niet ten goede van haar)
10. Niels (begint met de week irritanter te worden; hij lijkt zich de enige echte Robinsonner te vinden?)
11. Marlé (saai; nog wel heel erg weinig van gezien)
12. Danny (iedere week vraag ik me af of hij wel echt meedoet; zelden zo'n kleurloze deelnemer gezien)
13. Soundos (met afstand de meest irritante deelnemer van dit jaar; misschien wel de meest irritante aller tijden; hopelijk haalt zij niet de samensmelting voor mijn gemoedsrust)
Ich bin ein Bärliner!

Offline B&W

• Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 20-10-2017, 11:52:16 »
1. Carlos
2. Imke
3. Kaj
4. Marieke
5. Anouk
6. Herold
7. Roeland
8. Carolina
9. Shelly
10. Danny
11. Marlé
12. Niels
13. Soundos

Offline Ralph21

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 20-10-2017, 13:51:03 »
Favorieten:

01. Imke ::jaja::
02. Carlos ::jaja::

Nog wel te tolereren:

03. Roeland
04. Shelly
05. Kaj

Irritant, onsympathiek of gewoon saai;

06. Niels ::ohno::
07. Anouk ::ohno::
08. Harold ::ohno::
09. Marieke ::ohno::
10. Marlé ::ohno::
11. Danny ::ohno::
12. Carolina ::ohno::
13. Soundos ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 20-10-2017, 14:03:50 »
Kan #TeamTwente niet toegevoegd worden als optie?  ::hypocriet:: Imke>Carlos, maar het is wel mijn favoriete koppel ::jaja::

Imke, Carlos, Kaj (heeft mij positief verrast), Roeland, Anouk, Shelly, Herold, Danny, Niels, Marlé, Marieke, Carolina, Soundos qua volgorde van  ::ok:: naar  :) naar  ::) naar  ::niet-ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Ycaris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #72 Gepost op: 21-10-2017, 11:39:21 »
Roeland. Geweldig hoe hij steeds weer met nieuwe plannetjes komt  ::rofl::  Wat dat betreft een echte overlever.
Verder is hij volgens mij best een harde werker, zonder daar over op te lopen scheppen ofzo.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 21-10-2017, 16:51:46 »
Ik heb op Roeland gestemd (zie redenen Ycaris plus dat hij heerlijk easy going en humoristisch is en zoals we donderdag zagen ook nog best een beetje onzeker). Imke staat twee bij mij.

Offline FrankLapidus

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 21-10-2017, 16:58:43 »
Soundos.

Carlos op 2, Niels op 3.  ::bravo::

Ik vind Roeland, Herold en Kaj gewoon niet echt leuk. Imke vind ik al veel leuker dan eerst. Danny is nogal saai. Anouk en Marieke zijn soms leuk. Shelly staat op 4, Marlé op 5 en Carolina op 6.
Frankje Lapi

Offline hrvdg7

• Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 27-10-2017, 07:52:38 »
Niels is dit jaar de enige echte Robinson. Hij kan echt alles. Nou 1 dingetje misschien niet...sociaal zijn. Maar voor de rest.  Hulde! ::zwaai:: ::bravo::

Offline Nigel

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 27-10-2017, 09:33:02 »
Mijn lijstje na aflevering 8 - 26/10/2017

1. IMKE ::bravo:: ::love::
2. CARLOS ::bravo:: ::jaja::
3. Shelly ::bravo::
4. Anouk ::love::
5. Kaj ::jaja:: ::jaja:: ::tandpastasmiley::
6. Marieke ::jaja:: ::jaja::
7. Niels  ::tandpastasmiley::
8. Soundos ::trots:: ::trots:: (Wat een comeback! Haha, had de andere dames meer gegund, maar voor kijkcijfers Soundos... ::rofl::)
9. Danny ???  (een van de saaiste kandidaten.. maar je kan niet aan hem ergeren, dus dat is wel weer wat positiefs)
10. Roeland  :-\\
11. Herold  ::ohno:: ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 27-10-2017, 09:35:05 door Nigel »

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #77 Gepost op: 27-10-2017, 11:49:56 »
Wie is jouw favoriet?
Anouk   - 3 (8.3%)
Carlos   - 4 (11.1%)
Carolina   - 0 (0%)
Danny   - 0 (0%)
Kaj   - 2 (5.6%)
Marieke   - 1 (2.8%)
Marlé   - 1 (2.8%)
Niels   - 2 (5.6%)
Shelly   - 1 (2.8%)
Soundos   - 3 (8.3%)
Roeland   - 6 (16.7%)
Herold   - 0 (0%)
Imke   - 13 (36.1%)

Totaal aantal stemmen: 36

Opnieuw stemmen is mogelijk
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 27-10-2017, 12:26:21 »
Niels is dit jaar de enige echte Robinson. Hij kan echt alles. Nou 1 dingetje misschien niet...sociaal zijn. Maar voor de rest.  Hulde! ::zwaai:: ::bravo::

Noem dat maar een dingetje. Voor mij toch vrij essentieel. En dus geen Robinson.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #79 Gepost op: 28-10-2017, 11:34:26 »
Ze is terug en zorgt voor de leukste tv. Dus Soundos.
Beste Robinson ? Carlos of Anouk denk ik. (oh Herold of Niels, deze 2 missen inderdaad social skills)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.