Ik vind het irritant wat ze doet, maar ik heb het idee dat RTL er wel erg de nadruk op legt. Idd, vanwege de spraakmakende TV. Kijk maar eens hoe de meningen hier uiteen lopen.
Behoudens de stemming, kan ik niet oordelen wat nou er echt allemaal gespeeld heeft. Is Soundos echt zo lui? Negeert de rest haar echt continue? Of hangt het er een beetje tussen in? We zien maar een fractie in een aflevering van wat er gedurende ca twee dagen gebeurt.
Dat ze wraak wil, is logisch, maar de hele tijd (tenminste, zo wordt het in beeld gebracht) tegen de rest flauwe opmerkingen maken en de zielepoot uit te hangen, daar zou ik ook doodmoe van worden. Dat verstekt je positie totaal niet, integendeel. En dan begrijp ik wel dat Marieke zoiets heeft van, zoek het uit met je plan, de volgende keer stem ik gewoon weer op jou; niks dat stemmen op Kaj.
Het juichen daarentegen, daar kan ik me dan weer niet zo druk om maken. Ik vomd het wat over de top maar ach, dat moet iedereen doen hoe hij/zij wil.
Ik vraag me wel af wat Soundos van zichzelf vindt nu ze dit terugziet. Door alles heb ik niet zoiets van, ja, leuk, ik ga naar een voorstelling van haar.