Wat een onzin.
Slecht mens? het is een spel jongens en meiden.
Sorry maar aan alles zag je dat Roeland Niels alles gunde voor die ene eilandraad, Niels ging af op roddels die hij over Roeland hoorde (maakt niet uit of ze waar zijn of niet) het waren roddels en hij viel Roeland een soort van aan tijdens die ene eilandraad. Roelend schrok daarvan en heeft denk ik daarom vooral geen dankbaarheid getoond omdat hij dan misschien voelde dat hij op zijn plek werd gezet. Nogmaals het is een spel, als Niels daar niet over was begonnen had ik Roeland er nooit NIels uit zien stemmen, natuurlijk was hij in zekere zin dankbaar. Maar het is een spel, waarom moet alles zo lief gespeeld worden?
Geloof me, de makers zijn ook blij met Roeland en Soundos. Het was een bar saaie expeditie geworden zonder hun, laten we wel wezen. Op finalisteneiland gebeurt er precies niks.
Als je een ware robinson fan bent ga je niet zo zeuren over hoe iemand acteert en manipuleert in dit spel. Je mag het niet smaakvol vinden, maar ik denk niet dat Roeland met als doel Smaakvol gevonden te worden naar dat eiland vertrok