Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Ik vind hem 'mwah'
Ja, dat was een mooi moment.
Ik vond het ontroerend hoe hij vandaag over zijn 'onzekerheden' sprak. Hij is misschien een beetje appart, maar wel een van de smaakmakers.
Roeland is gered door Niels. Heeft ie enorm mazzel mee en ook omdat Niels Richard sowieso niet mocht laatst. Ben benieuwd hoe ie na de samensmelting zich staande weet te houden.
Ik geloofde het niet helemaal. Het leek of hij weer aan het acteren was.Die dramatische pauzes die hij daarbij inlaste kwamen niet erg spontaan op me over..
Dat gevoel had ik totaal niet. Vond het juist heel oprecht overkomen en niet geacteerd, heb eerlijk gezegd ook geen ‘dramatische pauzes’ gezien. Waarom zou hij dat trouwens ook acteren? Zo opzienbarend was het niet, veel deelnemers hebben zo’n introspectief momentje na een tijdje totaal op zichzelf aangewezen te zijn. Het feit dat iemand acteur is betekent niet dat hij constant acteert. Zo goed als een dokter op verjaardagen niet geïnteresseerd is in jouw pijntjes en een loodgieter geen zin heeft met zijn hoofd in je gootsteenkastje te duiken.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
635 gasten en 4 vaste bezoekers