Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Bij mij zakt hij toch weg. Zijn inzet van de gouden munt op de eilandraad was zeker een goede, maar zoals hij o.a. Marieke ervan beschuldigde expres het spel te hebben verloren? Slaat nergens op. En verder? Zoals Lukie al zei: het was verstandiger geweest je mond te houden.
soms moet je gewoon je mond houden, dat is verstandiger ook al heb je gelijk
Lol
Ik weet niet of het nergens op sloeg. In dat kamp werd de optie van opzettelijk verliezen al wel vaker besproken natuurlijk omdat Richard het van plan was. Ik kan me voorstellen dat je zou willen checken of ze jou er niet uit willen werken in ruil voor een Onbekende Nederlander. Best denkbaar.
Misschien denkbaar, maar dan kan je het ook anders vragen. En niet meteen iemand ervan beschuldigen. En zeker niet Marieke.
Hoezo zeker niet Marieke?
het plan lag er eerder maar voor zover wij hebben gezien was juist marieke juist degene die er fel op tegen was en niels wou houden.
Hoezo zeker niet Marieke? En hoe had hij het anders kunnen vragen? We hebben het hem trouwens niet eens rechtstreeks horen vragen, alleen Anouks interpretatie.
Misschien had hij gewoon in de groep kunnen vragen waaraan het had gelegen dat het zo slecht liep. Of meteen in de groep komen of iemand bewust slecht had gespeeld. Juist door het (zoals het op tv overkomt) achter de rug van personen te doen krijg je logischerwijze zulke reacties.
Dat zou zomaar kunnen ja. Vraag me af hoe dat zal gaan. Zal de winnaar van de immuniteit hem mogen uitdagen voor een plekje op dat eiland of zoiets? Waarom zeggen dat hij al in de finale zit als hij vervolgens elke week zijn plaats moet verdedigen. Dan zit je toch nog niet in de finale? Of heeft hij standaard immuniteit? Ik begrijp er niets van.
Niels is wel een haantje hoor. Maar ik zou ook niet mijn krab delen als je bijna niks te eten hebt.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
701 gasten en 4 vaste bezoekers