Auteur Topic: [KANDIDAAT] Marieke Elsinga  (gelezen 3976 keer)

Offline Tristan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
[KANDIDAAT] Marieke Elsinga
« Gepost op: 19-08-2017, 15:16:14 »
Marieke Elsinga (Gouda, 12 juli 1986) is een Nederlands presentatrice.

Meer weten over Marieke? Klik dan hier
« Laatst bewerkt op: 1-09-2017, 16:00:27 door Tristan »
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline FrankLapidus

• Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marieke Elsinga
« Reactie #1 Gepost op: 9-09-2017, 20:05:55 »
Vind haar echt een leuke kandidate. Is oprecht blij voor Niels als hij wint en is nog een van de leukeren in kamp zuid.
Frankje Lapi

Offline Sven.

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 24-09-2017, 10:56:26 »
Heerlijk vies spel van Marieke :P Dit vind ik nou mooie Robinson-tv. Hoe zij Soundos bedroog >:D
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Loenev

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Don't act like the queen. Be the queen."
« Reactie #3 Gepost op: 27-09-2017, 15:25:16 »
Mijn favoriet dit jaar. Vind haar geweldig. "Klets maar, ik heb al wat staan"  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Love <3.

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 2-10-2017, 13:41:32 »
Naar mens. Valt zo vaak door de mand dat je je afvraagt of er überhaupt een bodem in zit.

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 20-10-2017, 04:36:58 »
Ik snap niet dat Noord haar niet weg wilde stemmen vanwege haar 2 extra stemmen. Anouk Richard Niels en Roeland hebben samen toch altijd meer stemmen dan haar?  ???

Verder komt ze me over als een wolf in schaapskleren.

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #6 Gepost op: 20-10-2017, 05:41:18 »
Naar mens. Valt zo vaak door de mand dat je je afvraagt of er überhaupt een bodem in zit.

Ja dit dus. En dat wolf in schaapskleren was precies hoe ik haar omschreef gisteren. Bah. Krijg er een nare smaak van.  ::niet-ok::
Geen fijne meid. Zij zijn allemaal lekker op vakantie daar en Niels maar alles doen in dat kamp. En dan nog zeiken ook.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #7 Gepost op: 20-10-2017, 10:41:26 »
Een wolf in schaapskleren? Misschien. En zeiken? Daar heb je deels gelijk in. Echter, haar gezeik van gisteren was geheel terecht richting Niels. Het is toch niet gewoon hoe hij haar beschuldigde van bewust het spel verliezen?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 20-10-2017, 11:49:22 »
Ze was wel erg beledigd om de bananenopmerking van Niels. Maar daar had hij toch wel gelijk in.
 :-\\
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #9 Gepost op: 20-10-2017, 11:51:27 »
Ze was wel erg beledigd om de bananenopmerking van Niels. Maar daar had hij toch wel gelijk in.
 :-\\
Dat geloof ik niet. Marieke zou echt niet bewust gaan verliezen, terwijl ze weet dat haar hoofd op het hakblok ligt. En logisch dat ze beledigd was. Ik zou me ook zwaar beledigd voelen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #10 Gepost op: 20-10-2017, 13:15:57 »
Niels had het gevraagd aan dat andere meiske.
Het was nog geen beschuldiging.
Ze ging verhaal halen bij hem.
Dat mag en dat kan. Maar hij heeft niet zomaar geroepen: "jullie hebben expres verloren".
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #11 Gepost op: 20-10-2017, 15:38:44 »
Mwah ik snap niet waarom mensen haar irritant vinden, ik was het best wel met Marieke eens :P

En het was leuk want conflict! ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hrvdg7

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 20-10-2017, 17:34:00 »
Zo'n irritant mens. Is geen fijne persoonlijkheid om op een onbewoond eiland mee te zitten.Ze probeert van 2 walletjes te eten. Na de samensmelting gaat ze weer vriendjes worden met Shelly Kai en Danny en Anouk heeft ze ook in haar zak. Hoop dat Niels en Roland haar eruit krijgen.

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 21-10-2017, 15:20:36 »
Een wolf in schaapskleren? Misschien. En zeiken? Daar heb je deels gelijk in. Echter, haar gezeik van gisteren was geheel terecht richting Niels. Het is toch niet gewoon hoe hij haar beschuldigde van bewust het spel verliezen?
Ja, Niels was ook behoorlijk vervelend (tot aan zijn geweldige heldendaad aan het eind ;D), maar ze reageerde wel erg overtrokken op de vraag (hoogstens een indirecte beschuldiging) of ze bewust verloren hadden. Zo denkbeeldig is dat blijkbaar niet in dat kamp, Richard wilde dat ook doen en er bestaat gerede kans dat dat is uitgelekt (omdat hij het zelf trots zat te delen na afloop). Die opmerking over de bananen was overigens geheel terecht. "Ja joh, smijt maar weg omdat er een beetje zand op zit, ik zoek wel nieuwe voor jullie." Had hij ook kunnen zeggen.

Offline Spiegelbeeld

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 3-11-2017, 17:21:08 »
Gelukkig ligt deze onechte vrouw eruit. Een echte wolf in schaapskleren, lijkt zo leuk en aardig, maar in werkelijkheid een nietsontziende dame.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 3-11-2017, 20:54:49 »
Ze zei toch nog 'wat als Soundos en Herold de koppen bij elkaar steken...'? Ze had kunnen bedenken dat Soundos dan haar pijlen op haar had gericht.
Keep calm and eat chocolates!