Auteur Topic: [KANDIDAAT] Herold Dat  (gelezen 16230 keer)

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Herold Dat
« Reactie #60 Gepost op: 19-11-2017, 11:14:25 »
slimme mensen zagen dat aankomen.
hij is aangeschoten wild. Dus kunnen sterke groepen besluiten om het te laten bungelen. Kan nog wel een aflevering of 2/3 mee hobbelen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #61 Gepost op: 19-11-2017, 11:51:32 »
Hij is wel in staat opdrachten te winnen en het spel te spelen. Ik denk dat hij nog heel ver kan komen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #62 Gepost op: 19-11-2017, 14:43:52 »
Het zou eigenlijk wel heel interessant zijn als Herold op finalisteneiland komt, en de mannen met de vele stemmen moeten meedoen aan de Eilandraden. Kay, Niels en deels ook Carlos en Danny kunnen het spel dan volledig bepalen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline putyourHANSup!

• Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
« Reactie #63 Gepost op: 20-11-2017, 20:59:47 »
Ik vind hem nog steeds vrij saai, maar het gesprekje met Imke was wel heel mooi. ::jaja::

Offline Maarten20

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 23-11-2017, 22:25:29 »
Het lijkt wel of niemand hem echt mag op het eiland. We zien natuurlijk niet alles wat er gebeurd daar maar ik zie een vrij sympathieke maar ietwat saaie en teruggetrokken man die zich niet echt met complotjes bemoeit. En toch hoor ik Shelly, Carlos, Niels en Roeland toch niet bepaald respectvol over hem praten. Ik krijg zelfs een beetje medelijden met hem, gek he.
When life knocks you down, fight back!

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 24-11-2017, 03:46:28 »
Het lijkt wel of niemand hem echt mag op het eiland. We zien natuurlijk niet alles wat er gebeurd daar maar ik zie een vrij sympathieke maar ietwat saaie en teruggetrokken man die zich niet echt met complotjes bemoeit. En toch hoor ik Shelly, Carlos, Niels en Roeland toch niet bepaald respectvol over hem praten. Ik krijg zelfs een beetje medelijden met hem, gek he.

Het zal ergens wel kloppen als zoveel mensen het zeggen. Toch kreeg ik ook medelijden met hem. Hoop dat hij volgende week eens wint, het is hem gegund.

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #66 Gepost op: 24-11-2017, 06:58:38 »
Ik heb er ook helemaal niks mee, vanaf het begin al niet. Hij doet me gewoon echt niets. Heb er geen enkele emotie bij. Voor mij zeker de saaiste kandidaat van dit jaar.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Blip

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 24-11-2017, 09:14:21 »
Niet echt een sociale man, maar ik vind hem zeker niet onsympathiek. Daarbij heb ik het idee dat de rest ook niet echt hun best heeft gedaan om hem in de groep op te nemen. Ik bespeur dit seizoen wel erg veel kliekjes met een wij-zij-mentaliteit, meer dan in andere jaren. Ze praten steeds over het wegstemmen van Herold terwijl hij erbij is, alsof hij niet bestaat. Beetje respectloos. Ik hoop dat hij immuniteit wint, zodat ze hem de volgende keer niet weg kunnen stemmen.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 24-11-2017, 10:12:07 »
Er was natuurlijk ook gewoon geen kans voor hem om er tussen te komen. Ik hoop dat hij volgende week de proef wint, want ik gun het hem om heel ver te komen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Gupp

• Forumlid
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
« Reactie #69 Gepost op: 24-11-2017, 11:52:55 »
Ze praten steeds over het wegstemmen van Herold terwijl hij erbij is, alsof hij niet bestaat. Beetje respectloos.

Ik snap je punt, maar aan de andere kant: hoe respectloos is het om iemand weg te stemmen zonder het te zeggen, uit het niets? *I know, het is een spel enzo, maar toch* Daarin vond ik Imke héél mooi spelen, door gewoon tegen Herold te zeggen dat ze weinig anders kon dan stemmen op hem.
Natuurlijk is het niet chique zoals ze over hem praten waar hij bij is binnen de gehele groep, maar ik zou het nog minder chique vinden als ze dat doen wanneer hij er niet bij is. ;) En Herold weet op deze manier in elk geval steeds hoe de vlag erbij hangt. ::)
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 24-11-2017, 20:16:26 »
Hij staat al geruime tijd buitenspel en toch zit hij er nog in. Wat een held! ::ok::
🜃

Offline Quirino

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 24-11-2017, 21:03:18 »
Niet echt een sociale man, maar ik vind hem zeker niet onsympathiek. ... Ze praten steeds over het wegstemmen van Herold terwijl hij erbij is, alsof hij niet bestaat.
Hier ben ik het mee eens. Ik vind het toch vrij bot om in zijn bijzijn praktisch te verkondigen dat iedereen hem weg wil.

En ik hoop voor Herold dat hij toch een keer een proef wint. Ik ben zelf ook een teruggetrokken en saai persoon, dus ik kan me wel verplaatsen in Herold en ik vind hem totaal niet onsympathiek overkomen. Niet iedereen is nou eenmaal extravert. Ik hoor Herold nooit disrespectvol tegen/over iemand anders praten dus ik kan me zeker niet voorstellen dat niemand hem mag (tenzij er buiten de camera's iets is voorgevallen).

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #72 Gepost op: 24-11-2017, 21:44:57 »
Ik zou het geweldig vinden als hij een proef vindt, en het duel ook. En dan Kaj of Niels met een berg stemmen naar de Eilandraad stuurt.
Ze nemen hem nu alleen serieus in de proeven, verder niet.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 24-11-2017, 21:51:58 »
Ik zou het geweldig vinden als hij een proef vindt, en het duel ook. En dan Kaj of Niels met een berg stemmen naar de Eilandraad stuurt.
Ze nemen hem nu alleen serieus in de proeven, verder niet.

Dit heel graag ja. Kaj of Niels kunnen met 4 stemmen er eigenhandig iemand uitwerken - en dan hebben ze nog steeds de meerderheid van stemmen. ::jaja::

Offline Blip

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 27-11-2017, 12:51:47 »
Niet iedereen is nou eenmaal extravert. Ik hoor Herold nooit disrespectvol tegen/over iemand anders praten dus ik kan me zeker niet voorstellen dat niemand hem mag (tenzij er buiten de camera's iets is voorgevallen).

Precies, dit. Het lijkt me vooral een hele correcte man. Die correctheid lijkt hij echter ook van anderen te verwachten, waardoor hij tot nu toe bedrogen uit is gekomen. Je moet het spel ook kunnen en willen spelen. Daarin is hij te naïef geweest. Toch hoop ik dat hij ver komt, zodat hij een lange neus kan maken naar degenen die doorlopend over hem praten alsof hij al thuis op de bank zit.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Blip

• Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 1-12-2017, 11:49:50 »
Jammer dat Herold eruit ligt. Wel heel slim van Shelly dat ze zich niet heeft laten verleiden tot het wegstemmen van Roeland. We zien slechts zelden dat een kandidaat zich op die manier weet te beheersen.

Tijdens zijn optreden in Eilandpraat zagen we eindelijk wat meer van de echte Herold: hij was een stuk losser, vriendelijker en emotioneler dan op het eiland. Volgens mij heb ik hem daar vrijwel niet zien lachen. Hij kwam vooral in beeld als de stugge, zakelijke ex-militair. Fijn dat we hem nu ook eens van zijn zachtere kant konden zien. Daardoor vind ik het wel extra jammer dat een zak hooi als Roeland er nog steeds in zit.
« Laatst bewerkt op: 1-12-2017, 11:51:30 door Blip »

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 1-12-2017, 13:11:31 »
Knap dat ie het zolang heeft uit te houden zonder nog een stem op zak te hebben.

Even leek het erop dat ie wederom veilig zou zijn gelet op de fittie maar inderdaad Shelly heeft uiteindelijk vooral rationeel slim nagedacht door Herold nu toch eruit te stemmen. Daarbij vraag ik het me af in hoeverre het had uitgemaakt mocht Herold meer stemmen overgehouden te hebben. Want van iemand die zich al snel als Robinsson type ontpopt ivm vaardigheden als militair en kenner op het survivalgebied en die continu als enige echte een beetje Niels/Carlos/Kaj weet uit te dagen bij de proeven om immuniteit en finalisteneiland ligt er doorgaans al sneller uit. Beetje zoals ze ook aangaven bij eilandpraat gisteren.

Qua persoonlijkheid kwam er inderdaad weinig van terug in de montage, terwijl dat bij eilandpraat wel anders was. Bewuste montage om een lone wolf te hebben in het programma? Of omdat Herold in een dermate kakefonie aan groep zich liever terug trekt? Al zagen we vooral Niels zich vooral continu terug trekken, laatste aflevering ook. Hij vertikt het zelfs om nog maar met de groep mee te eten. Herold bleef dat gewoon doen. Dus al met al: goed gespeeld Herold  ::ok::

Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline B&W

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 1-12-2017, 15:12:02 »
Zijn ‘alles-op-een’ tactiek zorgde er voor dat hij er een paar rondes in zou zitten. Dat is zeker gelukt, maar hij kwam niet echt dichtbij de winst. Doei Herold ::zwaai::

Roeland er uit was wel leuker geweest btw, maar dit vind ik ook niet erg ofzo.