Leuke aflevering was het weer!
Kamp van de onbekenden: ik zie inderdaad ook geen toevoeging tot nu toe, waarom ze niet gewoon gelijk aan het echte spel mee laten doen?
Kamp Noord: leuk, denk alleen niet dat Nuels er lang in blijft want volgens mij gaan mensen zich aan hem irriteren (ik begrijp niet waarom trouwens) aan de promo van volgende week te zien
Kamp Zuid: blij dat Lil Kleine er uit is, en volgens mij had hij dit thuis al lang bedacht. Kaj, Brace en in mindere mate Danny vind ik echt irritant, vooral omdat ze lopen te zeuren over Soundos die denkt dat ze in een resort zit (terwijl ze toch echt heel veel doet en orde weet te houden als niemand luistert, volgens mij doet ze meer dan Kaj en Brace), en Brace die kan koken en dus volgens zichzelf er niet uitgestemd kan worden? Volgens mij begrijpt hij het programma niet helemaal.
Proef: leuk, want kracht, knopen, vuur en puzzel in één proef! Dat is dus echt een goede proef, omdat het niet alleen maar om kracht of een puzzel gaat!
Dennis vind ik echt gewoon indd cringe, zoals D*N al zei, vooral op de eilandraad. Nicolette vind ik het wel weer top doen!