Auteur Topic: [KANDIDAAT] Danny Froger  (gelezen 9755 keer)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Danny Froger
« Reactie #20 Gepost op: 24-10-2017, 07:15:06 »
Ja maar dat is vrij logisch, dat je je zulke mensen niet meer kunt herinneren ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Sven.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #21 Gepost op: 24-10-2017, 17:53:05 »
Vond ik toen ook van Anna Speller, pas na 6 a 7 kreeg ik door dat ze in het spel zat en toen uiteindelijk haalde ze de finale. Zal deze Danny ook wel doen. Of net niet.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline hrvdg7

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 27-10-2017, 07:42:59 »
Ken je dat gevoel? Dat je op een feestje bent en denkt wat doe ik hier! Dat had Danny ook.

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #23 Gepost op: 27-10-2017, 08:43:32 »
Ken je dat gevoel? Dat je op een feestje bent en denkt wat doe ik hier! Dat had Danny ook.

Ja dat gevoel heb ik op de meeste feestjes. Maar vond dat wel een erg grappige scene. Kwam ook een beetje creepy over die beelden. Alsof ze allemaal drugs gebruikt hadden ofzo. Waarschijnlijk waren ze gewoon te dronken om nog normaal te doen.  ::rofl::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Blip

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 27-10-2017, 12:03:19 »
De Thomas Dekker van 2017.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #25 Gepost op: 9-11-2017, 22:29:47 »
Thomas was echt een rat Danny is een eerlijk joch in mijn ogen. Hij speelt het tactisch maar fair. Hij moest ook wel wat proberen nu hij geen enkele bondgenoot meer over had. Kaj  en Shelly waren weg. Hij wist natuurlijk niet of ze nog terug kwamen.
Heeft een hoop punten gepakt vandaag.  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 9-11-2017, 23:01:55 door Rogue »

Offline B&W

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 9-11-2017, 23:12:24 »
Ja, hij is elke aflevering leuker en beter aan het worden! ::bravo::

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 9-11-2017, 23:32:14 »
Goed gedaan Danny! Typisch dus iemand die pas na de samensmelting gaat opvallen, tactisch gaat denken, etc.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Quirino

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 10-11-2017, 00:40:40 »
Hee Danny doet mee, en ik vind hem ook meteen leuk. Geniale en onverwachte set die het spel ook helemaal ontwricht. Roeland staat nu min of meer alleen, Herold staat alleen, Soundos gaat van kamp naar kamp en nu lijkt het dat Shelly, Imke, Carlos en Danny een kamp vormen.  ::bravo::

Offline Spiegelbeeld

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 10-11-2017, 07:42:53 »
Danny is een glibberige aal, vervelende ventje die het wel slim speelt. Van mij mag hij eruit qua persoon, maar voor het spel en de spanning mag hij nog even blijven.

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #30 Gepost op: 10-11-2017, 09:02:30 »
Danny doet het prima. Fijn te zien dat hij zonder Kaj ook een behoorlijk stel hersens blijkt te hebben om zichzelf te redden. Danny had in mijn ogen weinig keuze. Hij moest een nieuw bondje vormen nu hij alleen was. Carlos en Imke staan zwaar bij hem in het krijt nu. Goed gespeeld. Ik vind dat hij nog niks vervelends gedaan heeft. Hij komt over als een eerlijk joch die gewoon zegt wat hij vind ( net als Kaj eigenlijk ). Mooi hoe hij ingreep bij die zinloze discussie ook.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #31 Gepost op: 10-11-2017, 10:22:15 »
Hij lijkt met de week beter zijn draai te vinden!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #32 Gepost op: 10-11-2017, 15:35:23 »
Dat hij iets anders doet dan op het eerste oog logisch leek maakt het nog niet heel slim imo. Roeland, Anouk en Soundos leken heel erg bereid om samen met hem te stemmen de komende tijd. Als hij dat had doorgezet waren Imke, Carlos, Herold en Soundos denk ik allemaal eerder doelwit van die twee geworden dan hij. Maar hij zei dat hij het deed omdat hij de sterke spelers er nog even in wil houden, maar hij is zelf redelijk zwak dus als schild heeft hij ze niet nodig en als tegenstanders maakt hij geen schijn van kans tegen ze ???

Als hij het puur had gedaan om zowel Carlos en Imke als Anouk en Roeland stemmen te laten verspillen om zich daarna weer bij Roeland en Anouk te voegen zonder dat ze wisten dat hij erachter zat had ik het heel slim gevonden. Ik dacht eerst ook dat dat misschien was waar hij voor ging, maar nu voelde het alsof hij ook eens een keer mee wilde doen aan het tactische spel.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #33 Gepost op: 11-11-2017, 20:57:07 »
Ja het was wel veel slimmer geweest om buiten beeld te blijven voor hem. De anderen lekker stemmen laten verspillen en tegen elkaar op zetten. Maar nu gaat ie met de eer strijken waardoor ze weten dat ie niet te vertrouwen is.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #34 Gepost op: 12-11-2017, 12:42:58 »
Domme move imo, maar wel leuk  ::ok::
You'll never walk alone

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #35 Gepost op: 17-11-2017, 09:11:47 »
Ik hoop dat zijn arm hem niet de expeditie gaat kosten. Als ik hem was had ik die proef even laten gaan als je arm zoveel pijn doet.
Respect dat hij het probeerde, maar of het slim was.  ::ohno::

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 24-11-2017, 10:25:28 »
Vond het erg leuk hoe hij in het programma er na zijn relatie met Soundos beschreef. Ze heeft hem gewoon tot vriendschap gedwongen en het is nog gelukt ook.
 ;D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #37 Gepost op: 25-11-2017, 00:21:55 »
zwak... ::zwaai::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human