Die meiden op de eilandraad. Die verbijstering en kreten : nee, wat?
Half hilarisch, half irritant vond ik het. Tja Dave weg. Was er al bang voor. Had verwacht dat Jalou immuniteit zou winnen dat Dave doelwit nummer 1 zou zijn. Het was wel zo logisch.
Als Gaby nou gewoon opgegeven had eerder, op het eiland, had Dave niet weg gegaan. Wat naïef van haar. Dat ze niet gewoon gaat.
Dankzij haar dommigheid ligt Dave er nu uit. Vond het niet meer dan terecht dat hij haar vroeg om toch nog even door te bijten, om het team te helpen. Dat had ik ook gedaan als ik hem was. Zo komt er nog wat goeds uit zijn vertrek.
Fijn dat Jay het duel won van die misselijke Lex. Leuk om die band tussen hem en Bertie te zien groeien. Ook mooi dat hij gewoon aanbood om die proeven te doen zodat zij het niet hoeft te doen. Hij heeft haar nodig. Nee Jay groeit met de week in de waardering hier.
Koos, Suzanne en Jalou dalen elke week meer, niet dat ik dacht dat het mogelijk was.
Ik ben niet eens boos op ze omdat ze Dave wegstemden, dat is het spel en ze hebben het slim gespeeld. Maar ik mag ze gewoon niet. Vanaf het begin al niet. Zijn niet mijn type mensen.