Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Ja graag DN. Dank je! En Theezakje, als ik het gezien heb zal ik zeker even langskomen in het topic! Hoeveel seizoenen zijn er?
De proef voor de afvallers kwam dan weer als een donderslag bij heldere hemel, onverwacht dus. Het zal inderdaad wel zijn dat men op meerdere afvallers gerekend had, anders zie ik het nut er niet van in...
Er had pas een proef moeten komen op het moment dat afvallerseiland opgeheven zou worden, dus de ronde vóór de halve finale. Dan één opdracht waarbij de winnaar terug de Expeditie in gaat en de rest onverbiddelijk naar huis.
Afvallerseilandproef was op zich wel goed, maar de stomp die overbleef was net te klein om op te kunnen staan, waardoor de proef te abrupt en op een lullige manier eindigde. Ook vond ik het echt heel raar dat we niet goed te zien kregen wie er eerder in het water lag: Bertie of Lex? Daar was geen shot van.
Ik vond de proef eerlijkgezegd een beetje onsmakelijk. Laat dat geroosterde varken weg, of in ieder geval uit beeld, en voor mij was dat prima geweest.
Het was slecht camerawerk inderdaad, maar Lex lijkt me wel het type dat in protest gaat, dus ik denk zomaar dat het toch wel klopt. Op de foto van Next lijkt hij voorover te duiken, Bertie staat nog enigszins rechtop.
Ik mag toch wel aannemen dat het niet (alleen) Nicolette was die de beslissing mocht nemen. Ik ga er echt wel vanuit dat er een crew omheen stond die die beslissing nam.
Heel raar als Cloë geen extra kans zou krijgen
Hoezo? Ze was toch eigenlijk al weggestemd? Ze kreeg vervolgens een tweede kans met het duel tegen Suzanne en die verspeelde ze.Hetzelfde geldt overigens voor Suzanne. Zij verloor de samensmeltingsproef. Ook zij kreeg een tweede kans, met het duel tegen Chloé. Het zou dan juist raarder zijn als een van beide een derde kans kreeg op afvallerseiland.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
882 gasten en 3 vaste bezoekers