Aardige aflevering, al duurde dat roeien me veel te lang. Prima dat Chloe weg is, maar blijf erbij dat Suzanne veel gevaarlijker is voor het spel, zeker samen met Koos die ik nog steeds voor geen cent vertrouw. Zeker niet na de preview.
Had wel verwacht dat Suzanne over zou blijven. Maar had niet gedacht dat Chloe de proef zou verliezen. Jammer dat Bartho weg is, al vond ik die proef wel vreemd, die zouden er toch niet zijn? Ik had ook liever gehad dat ze dat weggelaten hadden. Al denken de producers misschien dat het te saai word als er niks gebeurd daar.
Lex liet zich weer eens van zijn mooiste kant zien aan het einde met zijn imponerende gelul naar JayJay. Denk eerlijk gezegd dat hij in zijn broek schijt om dat duel. Hoop dat Jay hem verslaat.
Leuk dat Bertie er wel vol voor gaat nu, had even gedacht dat ze zich weer op zou offeren omdat het haar toch niet zoveel uit maakte in het begin. Maar blijkbaar gaat ze nu echt voor het spel. Maakt haar een stuk boeiender meteen.
Dat hangen aan het spit vond ik niet zo onsmakelijk hoor, ze hebben wel gekkere dingen gedaan dan dit. Ik vond het wel een soort van fout leedvermaak.
Lief trouwens van Dave om Dio zijn plek te geven op de boot. Duo penotti going strong.