Volgens mij hebben ze wel eens vaker een proef verloren omdat het mooi uitkwam, alleen spraken ze dat dan niet hardop uit.
Aardige proef dit keer, zonde dat Bartho het toch een beetje verpestte voor de groep, maar achteraf maakte het niet uit want niemand zag hoe de puzzel in elkaar moest. Maar ik begreep de keuze om op hem te stemmen wel, hij benadeelde toch de groep omdat hij het niet echt bij kon benen. Vond het zo sneu voor hem dat hij eruit moest terwijl die andere groep liever had verloren. JayJay had nu weg moeten zijn als je het mij vraagt.
Wel heb ik het idee dat de ruzies in team Noord ( toch? ) niet alleen aan Jay en Alex liggen. Die anderen in het kamp reageren zo fel op alles wat ze doen en ik heb echt het idee dat die jongens zich van geen kwaad bewust zijn. Suzanne en Koos zeuren dat ze achter hun rug om over ze roddelen maar dat doen zij ook continue over Jay en Alex. Dus de pot verwijt de ketel een beetje.
Kijk dat niet iedereen Jay mag snap ik echt wel, maar wat heeft Alex verkeerd gedaan bij die groep? Behalve dat hij de vriend van Jay is. Ik vind Jalou ook niet echt leuk overkomen, die reageert ook op alles zo kribbig, zelfde geld voor Suzanne en Koos. Ik denk dat ik me ook niet op mijn gemak zou voelen bij dat soort mensen.
Ik vind hun juist erg achterbaks overkomen.
Niet Jay en Alex.
Ik vond het wel echt sneu voor Bartho dat hij weg moest, ik vind dat echt zo'n topper van een vent. Wat een geweldige, lieve man is dat.
Een van de mooiste eilandraden die ik ooit gezien heb, mooi die pure emotie van het team. Ze waren allemaal echt verdrietig dat hij weg moest.
Gelukkig blijft hij erin.