mooie eerste aflevering.. dat is wel eens anders geweest. Vond het vlot een verrassende start. Het is aan de teams om te bedenken wat ze daar mee kunnen doen. Interessant dat de kampen zo dicht bij elkaar zitten! Dat belooft troubles in paradise.
Leuke aflevering inderdaad! En er zal vast nog het een en ander gebeuren rond het vinden van voedsel.
Dat de twee teams op één eiland zitten vind ik een goeie vondst, maar ook de keuze tussen voedsel, extra stemmen en immuniteitstemmen vond ik een goeie. Denk dat Bartho er goed aan gedaan heeft om extra stemmen te nemen. Na de samensmelting zal een ieder hem vermoedelijk niet weg stemmen omdat hij in een finaleproef voor velen een gewenste tegenstander is.
Early casualties? Geen idee... er zijn er een paar die de finale hoe dan ook niet gaan halen vanwege hun kracht en conditie (Alex, Thomas, JayJay, Jalou), ze zijn te gevaarlijke tegenstanders.
Denk wel dat Jessie Jazz de rekening gaat krijgen voor haar lakse houding ten aanzien van de bananen. Ik vermoed dat zij de eerste is die alleen verder mag overleven op een apart eiland. En dat gaat ze niet volhouden
Iemand nog enig idee of het toch zestien deelnemers blijven of dat er toch nog een zeventiende ergens bij komt?