Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Misschien vertrok hij na de finale?
hmmmm wekenlang zegt niets, ze zitten al op dag 21.vertrok / weggestemd werd / won kan allemaal nog
of stiekem een prostituee besteld mag vast ook niet
Misschien dat dat wel op het bordje staat dit keer waarmee je je muntjes kan uitgeven.
wie weet lekt toch nog voortijdig uit dat Bertie wint
Je had bij anna in 2013 wel een stukje in de leader van de finaleproef , in de leader zie je jessie trouwens met een staart in en een zwarte bikini aan een touw trekken maar die proef is nog niet geweest volgens mij. De aflevering van donderdag stond vanmiddag online onder fragmenten. Ik heb hem al kunnen zien.
kunnen we voorzichtig stellen dat Jessie ook volgende week niet afvalt.
Wilde het inderdaad net zeggen. Ik weet niet wat het begin en het einde van de proef is, maar je zag Jessie (en Suzanne) zich bungelend aan een touw optrekken, Suzanne was iets hoger opgetrokken dan Jessie. Maar goed, zo vaak blijkt een preview gemanipuleerd gemonteerd te zijn. Bij de definitieve afvallersproef op afvallerseiland zag je, als ze de proef uitlegde, aan de kant van Jay bijv de vaas omvallen, terwijl hij telkens bleek te winnen. Óf de beelden waren bewust weerspiegeld of waren die beelden van een testoefening o.i.d.Staat ook al een fragment van Thomas aankomend bij Bertie en Jay op de site. Verder komen Jay en Thomas waarschijnlijk aan diverse worpen toe voordat iemand wint, aan dat klittenband-ding wat hij om heeft lijken al een paar (waar ze ook mee gooien) af te zijn getrokken (tenzij die er nog af zijn van vorige proeven, maar ik neem aan dat ze dat terug aanvullen) is in het laatste shot verder lastig te zien of het erin valt, misschien impliceert het wel dat dat de laatste worp is:
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
936 gasten en 1 vaste bezoeker