Beetje raar dat ze Jessies plan om Dio te naaien wel ok vond maar dit niet. Principes toch Anna?
Ja ik had stiekem gehoopt dat het vrouwencomplot aangekaart zou worden door Jessie op de eilandraad. Anna is hypocriet bezig. Had er geen moeite mee om Dio een mes in de rug te steken maar als het Thomas overkomt schreeuwt ze ineens moord en brand. Erg vreemd. Haar loyaliteit naar Thomas is mij echt een raadsel.
Ik begrijp echt wel dat ze zich in de rug gestoken voelt hoor, zeker door Jessie. Dat is ook logisch, maar Dio heeft gelijk. Je wil toch winnen of niet? Anna had zelf ook kunnen bedenken dat Thomas voor Dio de enige bedreiging was en daarom dus een roos op zijn rug zou hebben.
Dat ze haar immuniteit inzette, heb ik echt geen woorden voor. Ik begreep het eerst niet goed, ik dacht dat ze op zichzelf aan het stemmen was. Dat kan toch niet? Maar ik had niet door dat het haar immuniteit was, omdat ik aannam dat ze niet zo dom zou zijn om die voor niks in te gaan zetten. Ze wist toch dat er niemand op haar ging stemmen? Iedereen ging voor Suzanne, waarom zou je hem dan in godesnaam inzetten,