Mooi einde op een verder redelijk slaapverwekkende expeditie. Super blij dat Bertie won. Die proef met dat balanceren was echt onmogelijk. Wat was dat moeilijk zeg. Daar zou ik ook afgevallen zijn, heb daar geen geduld voor. Maar ik was enorm blij dat Thomas daar afhaakte. Had zo'n domper geweest als hij had gewonnen.
Pech voor Dio dat hij 3x mis ging daar. Toch had ik vanaf het begin mijn geld op Dio gezet bij deze proef. Zeker met dat schieten.
Sef zat trouwens achter hem, hadden jullie hem ook gezien?
Toen Bertie twee keer raak schoot wist ik dat het goed zou komen voor haar. Top dat ze won. Zo heeft Jay ook een beetje gewonnen. Dankzij hem hoefde ze geen proeven te doen. Dat stukje bij haar thuis was trouwens echt geweldig. Wat hebben die twee een fantastische band met elkaar. Een real life soap ( zoals hiernaast bij Jay's twitter staat ) zou ik zo gaan kijken. Dat stukje had van mij nog veel langer mogen duren.
Ook top hoe blij Jay was toen Bertie won. Heel ontroerend.
Blijft toch echt jammer dat ze niet samen in die finale proef stonden.
Sommige mensen hebben inderdaad gewoon een klik, en daar kan ik uren naar kijken. Net zoals ik alleen naar So you think you can dance keek voor de geweldige band tussen Jan en Ish. Die nu ook weer samen dat dans programma gaan maken.
Gelukkig was ik laat thuis van werk dus we hebben veel van dat gewauwel doorgespoeld.