Recente berichten

Pagina's: [1] 2 3 4 ... 10
1
Expeditie Robinson 2016 / Re: HELP!!!
« Laatste bericht door Lukie4 Gepost op 30-11-2018, 18:28:05 »
beste noord afrikaan.

Je kunt je het beste richten tot RTL5 of Strix Television.
zij zijn de rechthebbenden van het programma, andere manieren zijn illegaal en kunnen en willen wij op dit forum niet delen.
2
Expeditie Robinson 2016 / HELP!!!
« Laatste bericht door Noord Afrikaan Gepost op 30-11-2018, 16:45:01 »
Waar kan ik het seizoen 12, dus expeditie Robinson van het jaar 2016 terugkijken? Ik heb alleen de beschikking om die van vorig jaar terug te kijken (2017) en van dit jaar wat vrijgegeven is (2018). Ze kunnen beter alles van nu gewoon op een cd uitbrengen vind ik ook.
3
Expeditie Robinson 2016 / Re: De klamboe van Robinson.
« Laatste bericht door Stormpie Gepost op 8-06-2017, 21:37:46 »
google is je vriend.. kampeerklamboe / kampeer klamboe
vraag eens bij de betere zaken voor kampeeruitrusting
4
Expeditie Robinson 2016 / Re: De klamboe van Robinson.
« Laatste bericht door Swifty Gepost op 8-06-2017, 21:05:25 »
Wij hebben niet echt de klamboe van ER maar wel een hele fijne, een Dbug. Misschien is dat iets voor je?

5
Expeditie Robinson 2016 / De klamboe van Robinson.
« Laatste bericht door Maarten20 Gepost op 8-06-2017, 13:46:02 »
Ik ben op zoek naar een type klamboe die we bij Robinson elk jaar wel zien. 1tje die je niet aan een plafond vast hoeft te maken maar ook wanneer je bijvoorbeeld op het strand ligt te slapen zoals de kandidaten doen. Ik ga namelijk binnenkort op vakantie naar een plek waar het sterft van de muggen en ik zat naast oordopjes ook te denken aan een klamboe a la Expeditie Robinson. Iemand enig idee waar deze te krijgen zijn? En even voor de duidelijkheid dan heb ik het dus niet over diegene die zo mooi boven een hemelbed hangen maar echt het lage type die je zo over je heen kan doen zonder al te veel poespas  ::tandpastasmiley::

Iemand enig idee?

6
Expeditie Robinson 2016 / Re: Jij kunt mee doen! Expeditie Robinson 2017
« Laatste bericht door joligmolletje Gepost op 3-06-2017, 12:27:08 »
Ergens vind ik het stom dat nu nog niet bekend wordt gemaakt wie de deelnemers zijn (daar ging deze hele serie over en daar hebben ze ons lekker mee gemaakt), maar tegelijkertijd kan ik me er ook wel iets bij voorstellen dat ze pas bekend maken om wie het gaat als ze daadwerkelijk weg zijn geweest. Een kandidaat zal maar net een week van tevoren zijn been breken of uitvallen om een andere persoonlijke reden.

Ik verwacht trouwens dat Herold en Isabelle wel uitgekozen worden.
7
« Laatste bericht door Sanmol Gepost op 2-06-2017, 20:51:57 »
Ik gok op
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

kregen  zoveel " uitzendtijd " dat ze er  wel bij moeten zitten. Bovendien volgt
RTL late night op Instagram. En maar te bedenken dat
meer dan 100,000 abonnees op haar YouTube kanaal heeft en dat is 1/3 van het aantal abonnees dat Teske heeft. Dus ik sluit haar kans op een deelname zeker niet uit.
8
« Laatste bericht door FrankLapidus Gepost op 2-06-2017, 20:20:58 »
We moeten dus nog even wachten om te weten wie precies de vier onbekende Nederlanders zijn maar ik denk persoonlijk dat het
er soiezo bij zitten.

Ik gok op
9
« Laatste bericht door Sanmol Gepost op 2-06-2017, 20:19:04 »
De eerste afleveringen van de Robinson selectie staan al online: https://www.rtl.nl/gemist/de-strijd-om-robinson/ volgende week is definitief bekend wie het nou word. Hopelijk gaan ze voor de meest karakteristieke, fanatieke kandidaten eruit i.p.v de saaiste figuren eruit selecteren.

We moeten dus nog even wachten om te weten wie precies de vier onbekende Nederlanders zijn maar ik denk persoonlijk dat het
er soiezo bij zitten.
10
Expeditie Robinson 2016 / Re: Expeditie Robinson 2016
« Laatste bericht door Lukie4 Gepost op 26-05-2017, 12:18:48 »
klopt ::ok::
Pagina's: [1] 2 3 4 ... 10