Links of rechts...maakt hoogstwaarschijnlijk niets uit.
Ik had de indruk, dat Danny mentaal "op" was. Te veel verveling overdag, maar vooral te veel slapeloze nachten a.g.v. de ratten.
Tijdens de proef tegen Anna was zijn gezicht vertrokken van de stress. Hij was gewoon niet scherp meer en de drive om zijn tegenstander te verslaan was weg.
Jammer van de organisatie, dat vervolgens Anna gezelschap krijgt en niet diezelfde ruige "afvallers-behandeling" krijgt. Het zou interessant zijn hoe Anna met de ratten om zou zijn gegaan.
Maar dat kunnen we 'lieve meisjes' niet aandoen.
Wanneer gaan we vrouwen nu eens als gelijken behandelen?!
En uiteraard kon op deze manier de geknakte Amara door de organisatie geholpen worden, wat een vorm van voortrekkerij is. Een absolute schande t.o.v. alle anderen, die niet in het zadel gehouden zijn.
Alleen daarom al hoop ik, dat zij degene wordt, die de halve finale gaat verliezen. Met pek & veren!
Ik vond dit jaar weer een aantrekkelijker ER-uitgave, maar dit soort willekeur & vals-spelerij door de organisatie bederft de pret weer behoorlijk.
De rest van deze serie is hierdoor volslagen irrelevant geworden.
Als iemand wil opgeven, geen seconde aandacht meer schenken en snel op laten sode-m......n.
Danny, reus....,
Bedankt.
Voor mij ben jij de absolute winnaar van 2015!!!