Auteur Topic: Aflevering 10 - 5 november 2015  (gelezen 25356 keer)

Offline ieeerr

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - 5 november 2015
« Reactie #20 Gepost op: 5-11-2015, 22:06:25 »
Ugh, ik vind Sander echt zo'n kwal! Ik hoop dat Danny hem eruit kan knikkeren.

Klaas mocht ik ook niet zo, terwijl ik hem voor ER wel echt leuk vond, ookal mag ik hem na het verhaaltje over zijn kindjes wel weer iets beter..

Ryanne, Anna en Oscar zijn gewoon top.  ::love::

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #21 Gepost op: 5-11-2015, 22:07:04 »
Ryanne zegt precies het juiste tegen kim en Amara. Sander kan zijn arrogantie weer eens niet onder stoelen of banken schuiven. Bah sorry maar ik vind hem echt verschrikkelijk. Hij voelt zich overduidelijk heel wat beter als sommige anderen, daar kan ik gewoon echt niet tegen.

Idd ja, wat een vreselijke vent. Lekker nog even zeggen dat Os en Anna het niet waard zijn om erin te blijven boven hem. Wat een aso.
Mooi gespeeld van Ryanne en de rest. Hoop zooo dat Danny die proef wint.  ::bravo::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 5-11-2015, 22:09:33 »
Ik vind Danny ook niet echt leuk maar nu mag ik toch echt hopen dat hij wint van Sander

Maar wel weer een super leuke aflevering al is de proef wel saai om naar te kijken.

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #23 Gepost op: 5-11-2015, 22:11:29 »
Wat een onsportief afscheid van Sander. Jammer ::ohno::

Echt he, ik kan het amper geloven hoe rot die trap na over kwam. Wat een kuststreek, om twee mensen die het spel prima spelen zo met de grond gelijk te maken.

Hij zat er echt bij als een verslagen koning die onttroond was.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 5-11-2015, 22:12:02 »
Heerlijke aflevering! En wat een mooi duel wordt dat volgende week... Geweldig gespeeld, eindelijk iemand die het gewoon snapt!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Quirino

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #25 Gepost op: 5-11-2015, 22:19:55 »
Helemaal met Swifty eens. Heb echt genoten van Ryanne deze aflevering. Sander viel me wederom erg tegen. Een uithaal naar Oscar en Anna, naar mijn mening onterecht. Anna is sociaal één van de sterksten in het spel en Oscar is op alle vlakken goed: alleen bij de proeven is Sander iets sterker.

Offline JP1999

• Forumlid
  • Friends?
« Reactie #26 Gepost op: 5-11-2015, 22:52:07 »
Sander  ::zwaai::

Hoop op een finale met Ryanne, Kim en Amara. Ik hoop dat Danny terugkomt& Klaas er snel uitgaat.

Offline Rikkeltje

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 6-11-2015, 01:40:58 »
Nou nou, wat een aversie tegen Sander hier op het forum. Ik vond en vindt het best een sympathieke kerel. Als je proef op proef wint kan ik me heel erg goed voorstellen dat je het als een groot onrecht ervaart als je er op de eerste de beste gelegenheid wordt uit gestemd. En zeker op deze manier.

Neemt niet weg dat ik wel genoten heb van de tactische move van Ryanne. Ze heeft nu wel haar ware aard laten zien en zal door iedereen gewantrouwd worden. Misschien nog net een ronde te vroeg gepiekt ? van de andere kant, nu had ze de kans. 

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 6-11-2015, 03:12:59 »
Nou nou, wat een aversie tegen Sander hier op het forum. Ik vond en vindt het best een sympathieke kerel. Als je proef op proef wint kan ik me heel erg goed voorstellen dat je het als een groot onrecht ervaart als je er op de eerste de beste gelegenheid wordt uit gestemd. En zeker op deze manier.

Dit is ER, niet 'wie wint de meeste proeven.' Dus nee ik vind het dom en kortzichtig als je dit als onrecht ervaart. Terechte exit zelfs.
En wat betreft de manier: Forgot what happened to Sandra?

Zuid heeft zich de das om gedaan door zo'n massa aan stemmen op Danny te zetten. Eigen schuld dikke bult.

Offline Spiegelbeeld

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 6-11-2015, 07:38:08 »
Wat een zwakke en saaie aflevering, jammer! Enige dat spannend had kunnen zijn zijn, duel Sander-Danny, zien we volgende week pas.

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 6-11-2015, 08:32:43 »
Ik heb met verbijstering naar de laatste aflevering gekeken. Waarom gaat Klaas in hemelsnaam op Sander stemmen? Als je weet dat jij geen slachtoffer van de stemming gaat zijn, dan houd je je stemmen toch lekker in je zak? Nu werkt hij actief mee om een van zijn maatjes eruit te werken en wordt daardoor bij de volgende stemming een gemakkelijk slachtoffer van beide kanten. Amara en Kim zullen nu ook wel klaar zijn met hem.

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 6-11-2015, 09:12:46 »
Ze waren toch al klaar met Klaas

Offline Baldy

• Forumlid
  • You are a guest of nature.... Behave!
« Reactie #32 Gepost op: 6-11-2015, 09:58:08 »
Eindelijk, na zo'n drie weken expeditie gaan ze een soort van onderkomen maken....
Never argue with an idiot.  They will bring you down to their level and beat you with experience...

Offline Molsve

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 6-11-2015, 10:18:39 »
Sander zat als een koning op de troon. Kim en Amara als lakeien. Hoe ongelooflijk dom om met oogkleppen afleveringen lang als poedels van Sander te opteren. Je kan er nu de donder op zeggen wie er als eersten uitgeknikkerd gaan worden. Overigens heeft Ryanne haar hand nu ook wel verspeeld door haar meedogenloze karakter open en bloot te leggen. Ik verwacht dat Kim of Ryanne er de volgende aflevering uitgeknikkerd wordt.

Offline Brinta

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 6-11-2015, 12:13:10 »

Neemt niet weg dat ik wel genoten heb van de tactische move van Ryanne. Ze heeft nu wel haar ware aard laten zien en zal door iedereen gewantrouwd worden. Misschien nog net een ronde te vroeg gepiekt ? van de andere kant, nu had ze de kans. 

Je begrijpt Rikkeltje, dat we ons hier vooral met de underdogs vereenzelvigen. Én... je moet vrouw zijn.
Edith Bosch sloeg geen deuk in een pakje boter, maar zwijnde met alle partijen mee. Helemaal top.
Klaas hanteert dezelfde strategie, maar is een geniepige gluiperd.

Danny wordt al een aantal afleveringen als een achterbakse, paranoïde leugenaar betiteld.
Ryanne is daarentegen met een exact gekopieerde, zelfde strategie een sluwe heldin.

We zijn er nl. zelf nooit in geslaagd om een kindje van een type als Sander te krijgen. Sander is, met andere woorden, het vleesgeworden object van ons tekortschietende sociale reikwijdte.

En dus gaan we Sander hier niet enigszins objectief de maat nemen. 

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 6-11-2015, 12:19:20 »
Ik lees toch echt altijd heel andere dingen hier dan jij. Ik zie hier bar weinig kritische opmerkingen mbt Danny bijvoorbeeld. Ik word een beetje misselijk van hoe jij schrijft, bah.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Brinta

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 6-11-2015, 12:28:09 »
Onwaarschijnlijk dom kamp Zuid.
Voor de derde keer achter elkaar laten ze zich door Amara op sleeptouw nemen om Anna eruit te stemmen.

Ondertussen laten ze zich zonder enige tegenactie door Noord, m.n. Ryanne, inpakken.

Als je je kansen & mogelijkheden dan echt niet ziet, dan hoor je inderdaad naar de uitgang begeleid te worden.
Daarom dik verdiend, dat één van hen eruit vliegt.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #37 Gepost op: 6-11-2015, 12:29:01 »
en dan vergeet ie Freddy van vorig jaar helemaal, alheizmer light of gewoon bedenken zodat het uitkomt?  :-X
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Brinta

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 6-11-2015, 12:36:18 »
en dan vergeet ie Freddy van vorig jaar helemaal, alheizmer light of gewoon bedenken zodat het uitkomt?  :-X

Van Freddy heb ik genoten. Geweldige speler.

Ik lees toch echt altijd heel andere dingen hier dan jij. Ik zie hier bar weinig kritische opmerkingen mbt Danny bijvoorbeeld. Ik word een beetje misselijk van hoe jij schrijft, bah.

Waarom reageer je niet op het bashen van Sander.
Precies wat Rikkeltje aangeeft. Enige objectiviteit moet toch wel mogelijk zijn.

Offline Spiegelbeeld

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 6-11-2015, 12:37:14 »
ER is meer dan ooit een stemmenspel geworden. Je zit naar alleen maar gepraat daarover te kijken. Natuurlijk hoort dit erbij en zijn complotten al 15 jaar onderdeel van ER, maar het wordt nu een wel erg eenzijdig spel.
Spannender wordt het er ook niet op, de meeste eilandraden zijn oersaai, alleen die van vorige week was spannend. Nu wordt er een beetje kunstmatige spanning opgebouwd door pas volgende week het duel Danny - Sander te laten zien.
Verder is dit een vlak seizoen, waar ik nog maar weinig op het puntje van mijn stoel heb zitten kijken.

Volg ER vanaf eerste uitzending en heb alles gezien, maar kijk er steeds minder naar uit, dat kan natuurlijk ook aan mij liggen..