Nou nou, wat een aversie tegen Sander hier op het forum. Ik vond en vindt het best een sympathieke kerel. Als je proef op proef wint kan ik me heel erg goed voorstellen dat je het als een groot onrecht ervaart als je er op de eerste de beste gelegenheid wordt uit gestemd. En zeker op deze manier.
Neemt niet weg dat ik wel genoten heb van de tactische move van Ryanne. Ze heeft nu wel haar ware aard laten zien en zal door iedereen gewantrouwd worden. Misschien nog net een ronde te vroeg gepiekt ? van de andere kant, nu had ze de kans.
Je begrijpt Rikkeltje, dat we ons hier vooral met de underdogs vereenzelvigen. Én... je moet vrouw zijn.
Edith Bosch sloeg geen deuk in een pakje boter, maar zwijnde met alle partijen mee. Helemaal top.
Klaas hanteert dezelfde strategie, maar is een geniepige gluiperd.
Danny wordt al een aantal afleveringen als een achterbakse, paranoïde leugenaar betiteld.
Ryanne is daarentegen met een exact gekopieerde, zelfde strategie een sluwe heldin.
We zijn er nl. zelf nooit in geslaagd om een kindje van een type als Sander te krijgen. Sander is, met andere woorden, het vleesgeworden object van ons tekortschietende sociale reikwijdte.
En dus gaan we Sander hier niet enigszins objectief de maat nemen.