Nu, ik vind expeditie robinson nog wel entertainend. Maar het heeft nog geen 50% van survivor.
Die stemmen, dat stoort mij niet. (nu zijn ze toch bijna allemaal weg, en anders zou het nu gewoon Kamp Zuid zijn die wordt leeggespeeld.
Nu is het nog onvoorspelbaar)
Winnaarseiland, stoort mij ook niet. Het leek mij niet overdreven en vroeger waren er toch ook beloningen na een proef.
Zelfs in survivor worden deze nog gecombineerd.
Verliezerseiland, hopelijk wordt het nog iets maar in mijn ogen heeft dat wel potentieel.
(Zimra was indrukwekkend door daar alleen te blijven, de grot had potentie,...)
Maar ik erger me aan het einde van de eilandraad. Elke keer opnieuw die vraag waarom?
Dit werd vroeger niet gedaan, dat was weggestemd en bye bye.
dit is iets van de laatste jaren.
Waarom moet je daar op antwoorden?
Antwoorden is gevaarlijk (Jan Versteegh speelde zichzelf er zo uit, Gezà werd bijna letterlijk afgebrand omdat hij
zij wraakgevoelens te hard uitte tov. Jan én dit kostte hem de volgende ronde de kop)
Nu zwijgt kamp zuid en nu zouden ze opeens moeten zeggen waarom Danny eruit spelen, of Klaas zou moeten zeggen dat hij Danny een rat vindt en dat het persoonlijk is. Zou dat beter zijn?
Ik ben van mening: afscheid nemen en gedaan. een uitleg is niet nodig op dat moment.
Bekijk gewoon de twitterbalk hiernaast, het is en blijft een spel. Klaas en Danny komen heus wel overeen.