Ik denk eerder dat jij wat kritischer mag kijken naar de screening ....... Danny een loer dacht te draaien (maar Danny bleek hem een slag voor te zijn).
Goed onderbouwde redenering.
Ik denk dat jouw puntje 2 op Jaap van toepassing is.
Zijn kijkerspubliek zal ongetwijfeld een doortrapte Jaap in ER niet prettig vinden, omdat hij vooral integere en intieme programma´s maakt.
Jaap is meer een kandidaat voor de vroegere afleveringen van ER. Toen er nog weinig complotten gesmeed werden. Voor de huidige versie is hij inderdaad een minder geschikte kandidaat, omdat hij het altijd zal afleggen. Maar dat geldt voor veel kandidaten, maar dan op andere fronten. Ik zie hem bijv. 10 x liever dan Marian, die er wel nog steeds bij zit.
Maar als mens zou je Jaap prima in je betrouwbare vriendenkring hebben.
Wat Danny betreft, zijn er 2 kanten.
Ik zou
persoonlijk Danny niet graag zien vertrekken.
Het liefst blijft hij zo lang mogelijk, alleen al voor de entertainment-waarde.
En dat Sander niet van onbesproken gedrag is, ben ik met jou eens. Daarom zou het het mooiste zijn, als ze beide er zo lang mogelijk in blijven.
Maar
strategisch gezien voor de medespelers zullen ze van Danny waarschijnlijk veel last krijgen. Ook de leden kamp Noord zelf.
Als je dan een legitieme reden hebt om Danny te lozen, moet je dat niet nalaten. Jaap is nl. veel minder gevaarlijk.