Wat ik zo gek vind is dat Danny al eerder een proef gedaan heeft waarbij gezwommen werd en hij er toen geen moeite mee had ( in mijn herinnering in elk geval ).
Zo gek dat hij nu ineens half verzuipt.
Maar man wat baalde ik van het verlies van kamp noord zeg. God mijn favoriete teams hebben vanaf het begin nog niet een keer een proef gewonnen. Elke week wint er een team wat ik niks vind.
En ze waren er zooo dichtbij. God wat vond ik het zuur.
Maar Oscar is een held, dat pokken eind zwemmen met Danny op zijn rug.
Prachtig dat Sander zich helemaal het haantje voelde toen hij die rog doodstak, terwijl ik meteen zei van: ja elke debiel kan een rog dood maken, niet iedereen kan een eind zwemmen met een ander op zijn rug. Dat vind ik een stuk stoerder.
Ik vind alleen Klaas en Tim oké op dat gele team, de rest vind ik allemaal niet leuk. Sander helemaal niet, Kim niet, Amara vind ik nietszeggend, en Marian is nutteloos.
Zo zonde dat Noord nu Jaap eruit moest stemmen, al weet ik zeker dat ze de goede keuze gemaakt hebben daarin. Jaap zou idd na de samensmelting niet meer aan hun kant staan.
Mooi dat Ryanne zich zo openstelde naar Anna. Vind haar sowieso een van de leukste kandidaten, vooral omdat ze gewoon compleet zichzelf is.
Mooie proef, maar de nasmaak is nog even enorm bitter bij me.
Ik heb echt zelden zo gebaald na een proef. Ben wel benieuwd wat de promo inhield.
Wat Tim's snode plannetje is.